Vladislav Kosarev osebno. O družini. Osebno življenje in glasbene preference

Vladislav Kosarev je pevec, baritonist, nagrajenec različnih tekmovanj, gostujoči solist ansambla L. Zykina "Rusija". Umetnik izvaja romance, klasiko, sovjetsko in ljudske pesmi, folklora To je v razmerah prevlade popa in šansona zelo težko.

Biografija

Vladislav Kosarev se je rodil v mestu Smolensk. Ko je bil star šest let, ga je mama odpeljala v glasbeno šolo, kjer je pel v deškem pevskem zboru. Potem je Vladislav diplomiral na Glasbeni šoli M. I. Glinka v domače mesto. Takrat je bil eden najboljših v državi. Veliko izjemnih ljudi je diplomiralo prav to izobraževalna ustanova. Glasbena šola je bila trdna osnova za nadaljnje izobraževanje in razvoj talentov. Učiteljica dirigiranja Ljudmila Borisovna Zajceva je Vladislavu svetovala, naj odide v Moskvo in nadaljuje študij na akademiji Gnessin.

Ustvarjalna pot

Vladislav Kosarev je začel študirati glasbo pri 6 letih. Bariton je že od otroštva sanjal o tem, da bi postal pevec. Leta 2001 je umetnik diplomiral iz razreda zborovskega dirigiranja. Vladislav je svojo kariero začel v ekipi, imenovani "Peresvet". to moškega pevskega zbora. Tam je najprej deloval kot solist, nato pa kot dirigent.

V. Kosarev je zmagovalec mednarodnega tekmovanja Yurlov. Poteka med dirigenti.

Umetnik je svojo solo kariero začel leta 2009. Na enem od koncertov zbora Peresvet, ko je Vladislav še delal v tej skupini, je k njemu v zakulisje prišla Alla Goncharova (glavna urednica programa Romance of Romance). Prav ona je svetovala V. Kosarevu, naj začne solo kariero.

Umetnik še vedno ne preneha študirati vokala z učitelji, da bi izboljšal svoje sposobnosti.

Vladislav verjame, da so njegovi starši veliko prispevali k njegovemu razvoju kot vokalista. Mama in oče sta delala v tovarni, vendar sta bila obdarjena s sposobnostmi. Prav oni so umetniku vcepili okus in ga naučili ljubiti samo dobro glasbo.

Repertoar

Vladislav Kosarev ima precej obsežen repertoar. Poje ruske ljudske in sovjetske pesmi, romance, arije iz oper in operet, pa tudi iz muzikalov, saj meni, da so lepa in kakovostna glasba, ki je danes tako primanjkuje na gledaliških odrih. Čeprav so bila ta dela napisana pred mnogimi desetletji, se ne bodo nikoli postarala, usojena so nesmrtno življenje. So pošteni, iskreni in resnični. In to, kar se danes vsak dan sliši na televizijskih zaslonih, so pesmi, ki jih bodo čez nekaj let vsi pozabili. Danes Vladislav išče. Išče kakovostne pesmi, napisane v 21. stoletju. Najde pa jih zelo malo, žal. In peti romance, dela A. Babajanyana in A. Pakhmutove skupaj z nizkokakovostno pop glasbo na enem koncertu je po njegovem mnenju bogokletje.

Osebno življenje in glasbene preference

Vladislav Kosarev ima zelo rad klasiko in glasbo Sovjetska doba. Njegovi najljubši skladatelji 20. stoletja so A. Babajanyan, I. Dunaevsky, A. Pakhmutova, E. Ptichkin in mnogi drugi. Izvajalci, ki jih pevec obožuje, so Jurij Guljajev, Muslim Magomajev, Ljudmila Zykina, Andrea Bocelli, Tom Jones, Georg Ots, Eduard Khil, Freddie Mercury, Ljudmila Gurčenko, Elvis Presley, Frank Sinatra in tako naprej. Vladislavov najljubši umetnik je V. Kosarev, ki ga spoštuje, ker je vsako pesem izvedel kot majhno predstavo. Morda ni imel velikih glasovnih sposobnosti, vendar je pokazal zgleden pristop do uprizoritvenih umetnosti.

Vladislav Kosarev ne oglašuje svojega osebnega življenja in se tej temi izogiba v vseh intervjujih. Kot pravi sam umetnik, tega ne počne, da bi okoli sebe ustvaril avro skrivnosti. Pevka preprosto verjame, da osebno življenje ne bi smelo biti v javni domeni.

Profesionalni umetnik in pevec (bariton) Vladislav Kosarev ima jasen in čustven glas. Repertoar izvajalca je zelo raznolik: romance, opera, tuja pop glasba, ruske ljudske pesmi. V njegovih pesmih živi ljubezen, ki je v srcu vsakega Rusa, ko razmišlja o svoji materi, o svojem dedku - veteranu Velike domovinske vojne ali o svoji ljubljeni. Vendar pa umetnik niti žene Vladislava Kosareva niti njegovega osebnega življenja ni nikoli postavil na ogled.

O osebnem življenju Vladislava Kosareva

V enem od svojih intervjujev je Vladislav Kosarev iskreno priznal, da se poskuša izogibati vprašanjem, povezanim z njegovim osebnim življenjem. "Ta občutljiva tema je bila in bo težka za vsakega umetnika, zato o njej ne razpravljam," pravi. — Osebno življenje Vladislava Kosareva mora vedno ostati osebno, kar je pomembno za vsako osebo in ne le za umetnika; zato mojih osebnih odnosov ni mogoče objaviti tako, da bi o njih razpravljali po vsej državi.«

Življenje umetnika mora biti po globokem prepričanju Vladislava Kosareva vedno posvečeno ljudem. Moral je prepotovati pol države, nastopati v različnih mestih in vaseh. To zahteva ogromno predanosti, zato pevci in glasbeniki, ki svoje življenje posvečajo ustvarjalnosti, na vprašanje o zasebnem življenju največkrat z značilnim smislom za humor odgovorijo, da so na odru poročeni. In to ni bravura, temveč notranje stanje umetnikove duše.

Žena Vladislava Kosareva, njegovi starši

Pevec o svoji družini govori z veliko toplino in ljubeznijo. Žena Vladislava Kosareva ni mit, a če sam pevec ne želi govoriti o tej temi, potem bi morali ljubitelji njegovega talenta, ki se poklonijo svojemu idolu, razumeti umetnika. Vsi v prijateljski družini Kosarev pojejo. Starši so imeli veliko vlogo pri pevčevi ustvarjalni usodi. Vladislavova mati in oče sta delala v tovarni, sama pa sta lepo pela, pogosto nastopala na odru domačega kulturnega centra in sina učila peti.

»Če sem iskren, se ne spomnim, kako in kdaj sem začel peti, a okoli mene so bile vedno pesmi. Moja ljubljena babica je pela, je čudovita učiteljica in je dolgo vodila amaterske predstave. Vojnih pesmi sem se naučil od dedka, mama pa je rada poslušala pesmi tako čudovitih pevcev, kot so Muslim Magomayev, Georg Ots in Eduard Khil,« se spominja Kosarev.

»Pogosto smo peli ob praznikih. Nekoč, ko sem bil star šest let, sem med koncertom zapel slavno »Cruiser Aurora«, medtem ko sem doživljal globoko veselje, ki ni ušlo mamini pozornosti. Kmalu me je poslala v glasbeno šolo, kjer sem se naučil igrati klavir in pel v zboru.«

V repertoarju otroški pevski zbor bilo je veliko pesmi čudovite skladateljice Alexandre Pakhmutove iz njenega slavnega glasbeni cikel"Ozvezdje Gagarina". Zdaj, mnogo let kasneje, Vladislav Kosarev pogosto izvaja iste, svoje najljubše pesmi. Tako je bilo na primer v Saratovu leta 2011, ko je pevka prejela povabilo za nastop na gala koncertu v počastitev šestdesete obletnice prvega poleta Jurija Gagarina v vesolje.

Ustvarjalna biografija pevca in umetnika

Vladislav se je začel glasbeno učiti pri šestih letih, vsak dan po več ur. Leta 2001 je Kosarev prejel akademsko izobrazbo in začel nastopati v skupini Peresvet. To je slavni zbor, kjer je bodoča pevka osem let dolga leta odraščal ne le kot izvajalec, temveč tudi kot zborovodja. Od leta 2009 Vladislav Kosarev začne svojo solo kariero.

Zdaj je izvajalec pop pesmi. Občinstvo v koncertni dvorani Čajkovski mu ploska, Velika dvorana Konservatoriji itd. Nastopa po vsej državi. Vladislav snema pesmi za filme, je dobrodošel gost televizijske oddaje in praznični koncerti na TV.

Umetnik zelo skrbno izbira svoj koncertni program in dolgo vadi. Izvajalčev izjemen šarm in talent mu pomagata najti pot do gledalčevega srca. Vladislav Kosarev je za svoje delo prejel prvo nagrado in naziv nagrajenca na Prvem mednarodnem dirigentskem tekmovanju Yurlov, nagrajen z zlatim redom »Služba umetnosti« in redom »Vera, upanje, ljubezen«.

Predstavljam vam intervju z mojim najljubšim umetnikom, čudovitim baritonom, našim rojakom - Vladislavom KOSAREVOM.
Ekskluzivno gradivo je bilo objavljeno na spletni strani Smolenskaya Gazeta in z veseljem si ga sposodim od tam. Avtorica je likovna kritičarka Natalia KRASILNIKOVA. Najlepša ji hvala!
Za vse, ki jih zanima: Vladislav Kosarev bo 8. marca pel za Smolensk koncertna dvorana poimenovan po Glinki. Videli bomo program »Glasba srca« s Smolenskim ruskim ljudskim orkestrom po imenu Dubrovsky (umetniški vodja in šef dirigent - Artjom Belov).
Pred letom dni sem se udeležil koncerta Kosareva in glasbenik je name naredil neizbrisen vtis. Zato velja le en nasvet: ne zamudite!


Vsak novinar ima junake, ki postanejo del njegove usode. Ko prerasteš v osebnost osebe, o kateri pišeš, tako zelo, da se meje med poklicem in življenjem zabrišejo. Pevec Vladislav Kosarev je zame eden od teh junakov.
Zakaj je Vladislavova umetnost tako privlačna in očarljiva? Glas redke, neverjetne lepote? Da, brez dvoma. Zagotovo pa obstajajo pevci z več lepi glasovi! Dramatična spretnost? In to je res, a danes pevci brez igralskega talenta preprosto ne morejo preživeti na glasbenem trgu! Menim, da je fenomen Kosareva v tisti neizčrpni SVETLOBI DUŠE, ki teče iz njegovih oči, nasičuje tember njegovega glasu in njegovo celotno odrsko obnašanje. Po koncertih Vl. Kosarev in komunikacija z njim, se svet vidi skozi druge oči in začnete razumeti, da vedno obstaja izhod - tudi iz najbolj na videz brezupnih situacij. Kako močan naboj pozitivne energije moraš imeti, da ustvariš luč na koncu tunela! Iskreno povedano, ne poznam nobene pohvale za Umetnika, ki je višja od te!
Vladislav Kosarev - Osebnost. Je pameten, globok, izjemen sogovornik. Prepričan sem, da bodo smolenskim poslušalcem, ki so upravičeno ponosni, da je ta edinstveni umetnik njihov rojak, Kosarjeva razmišljanja o življenju in delu zanimiva in koristna.

Začetek
- Vladislav, ti si zmagovalec Prvega mednarodno tekmovanje zborovodje poimenovana po Aleksandru Jurlovu. Nikjer nisem našel podrobnejših podatkov o tem tekmovanju. Medtem je to začetek vaše kariere. Nam lahko poveste kaj več o tekmovanju?
- Tekmovanje je potekalo v Jekaterinburgu leta 2001. Asistentsko pripravništvo sem opravila pri Ruska akademija glasbe poimenovan po Gnesinovih in že eno leto delal kot zborovodja v moškem komornem zboru "Peresvet". Imel sem, lahko bi rekli, bojni občutek, ki pa ni bil v celoti uresničen: leta 1999, med študijem v petem letniku Gnesinke, sem šel na zborovsko tekmovanje v mestu Salavat v Baškortostanu in prejel diplomo. IIstopnje. Vendar sem hotel več.
Tekmovanje Yurlov je imelo tradicionalna struktura in je potekalo v treh krogih: prvi – dirigentski; drugo je delo z zborom; tretji je koncertna izvedba skladbe z zborom, s katerim smo delali v drugem krogu. Zame je to tekmovanje zanimivo, ker so si prvič v zgodovini tekmovanj zborovskih dirigentov prva mesta razdelili diplomanti iste izobraževalne ustanove - Ruske glasbene akademije Gnessin. Grand Prix je prejel Aleksander Solovjov, ki je takrat delal kot zborovodja v Komornem zboru Vladimirja Minina (zdaj je dirigent). Bolšoj teater), in prva nagrada je resnično vaša. S Sašo sva študirala v Gnesinki pri istem profesorju - Vladimirju Onufrijeviču Semenjuku.
Na tekmovanju Yurlov sem sodeloval s komornim zborom "Lik" mesta Jekaterinburg. Dirigiral sem Rahmaninovo »Pomlad«, Tanejeva »Na ladji«, v tretjem krogu pa eno točko iz Rahmaninovove »Liturgije«.
Predsednik žirije v Jekaterinburgu je bil Vladimir Nikolajevič Minin in prav on mi je podelil diplomo nagrajenca jaz nagrade. Zmaga na tekmovanju Yurlov mi je dala priložnost, da sem po letu dela kot zborovodja postal dirigent zbora Peresvet.

Bodi umetnik
- Kako pomembno je, da cenite ljudi okoli sebe - tako svojo ustvarjalnost kot svojo osebne kvalitete?
- Obstaja krog ljudi, katerih mnenje je zame izjemno pomembno. To so moji starši, učitelji, bližnji prijatelji in nekateri moji gledalci. Zelo cenim zaupanje občinstva, ki nenehno prihaja na moje koncerte v pričakovanju nečesa novega, zanimivega, v pričakovanju čudeža. Ne morem pa reči, da spremljam informacije o sebi na internetu - zlasti objave v blogih, komentarje na družbenih omrežjih. Poskušam živeti po Aleksandru Sergejeviču Puškinu, po mojem mnenju je dal univerzalni nasvet: »Božjemu ukazu, o Muse, bodi poslušna! Brez strahu pred žalitvijo, ne da bi zahteval krono, si ravnodušno sprejel hvalo in obrekovanje in ne izzivaj norca!«
Kar zadeva ocenjevanje mojih osebnih lastnosti, se ponovno osredotočam na skupino ljudi, katerih mnenje je zame zelo pomembno. Nisem asocialna oseba in zdi se mi, da ne kršim splošno sprejetih moralnih standardov. Delam, kar se mi zdi prav, in živim, kar se mi zdi prav.

- Mimogrede, o pravilih! Pred kratkim sem na enem od televizijskih programov slišal: "Najbolj grozne stvari na planetu se zgodijo, ker ljudje sledijo pravilom." Kako se vam zdijo PRAVILNIKI?
- V bistvu se ne strinjam s to izjavo! S kršenjem določenih pravil, ravnanjem proti svoji vesti, ljudje ustvarjajo zase in okolico velik znesek težave. Menim, da ni vprašanje, ali se ljudje držijo pravil, ampak kaj jih vodi pri določenih stvareh. Po mojih opažanjih ljudje naredimo ogromno nečednih, pogosto podlih dejanj prav zato, ker NE UPOŠTEVAJO nobenih pravil, ampak živijo brez kakršnih koli moralnih vodil.

- Kakšne impulze potrebujete za ustvarjalnost - poleg žensk, seveda?
- Te impulze poskušam najti v vseh pojavnih oblikah življenja - tudi v najbolj, na prvi pogled, vsakdanjih. Lahko bi bilo opazovanje mačke, strašnega nasilneža, ki živi v moji hiši; šelestenje listov; naključen pogled neznanca na ulici; delček neke fraze, ki sem jo po naključju videl čez ramo človeka, ki je bral na podzemni. Običajno se med hojo po ulici ali vožnji s podzemno železnico poskušate odpočiti od dela, toda po takšnih nepričakovanih vzgibih se, nasprotno, želite potopiti v ustvarjalnost z novo močjo!
Nenehno poskušam širiti nabor virov svojega navdiha. Pred kratkim v Ponovno Ponovno sem gledal film "Trije topoli na Plyushchikhi". Že nekaj tednov imam pred očmi pogled Olega Efremova, ko njegov junak sedi v Volgi in se s komolci naslanja na volan ... V tem pogledu je Vesolje, to je GENIALNO!!! Zdaj se pogosto spominjam te scene, ko delam na sovjetskem pop repertoarju.

- V intervjuju precej govorite o svoji samokritičnosti. Hkrati ste na Radiu Petersburg, ko ste odgovarjali voditeljici Nataliji Zavjalovi, dobesedno rekli naslednje: "Jaz sem grozen samojed!" Kakšna je po vašem mnenju razlika med samokritiko in samokritiko?
- Zelo preprosto - samokritični osebi sploh ni treba biti samojed: lahko vidi tako pozitivne kot negativne lastnosti samega sebe in oriše učinkovite načine za odpravo pomanjkljivosti. Samojed je zaposlen z večnim samoponiževanjem, iskanjem lastnosti, ki jih morda nima. Hkrati pa za vse težave na svetu krivi predvsem sebe. To je za posameznika uničujoče. Samojedim je zelo težko preživeti v naši realnosti, zato verjamem, da se mora človek boriti s takšnimi manifestacijami.
Če govorimo o sebi, v prvih letih solo kariero Pri tem me je ovirala moja samokritičnost, a sem jo postopoma premagala.

- Kateri tip osebnosti mislite, da so umetniki v nevarnosti zvezdniške mrzlice?
- Ljudje, ki v otroštvu niso bili ljubljeni in se iz različnih razlogov počutijo drugorazredne državljane. Potem, kot nadomestilo, " zvezdna mrzlica« – kot način lažne samopotrditve. To pravim na podlagi lastnih opazovanj: življenje mi je dalo srečanja s pravimi titani - Svjatoslavom Richterjem, Mstislavom Rostropovičem, Sergejem Skripko in številnimi drugimi Ustvarjalci. So nenavadno preprosti in naravni, saj jim ni treba nikomur ničesar dokazovati. Osebnost na odru je vedno vidna – tudi če je študent.
Verjamem, da je zvezdništvo neke vrste motnja, ko sebe povzdigneš v idola, idola.

- V enem od pogovorov, kot odgovor na moje vprašanje: "Katero kakovost najbolj cenite pri ljudeh?" odgovorili ste: "Vedrina." Toda tudi lopov je lahko vesel. Še več, po mojih opažanjih so nepridipravi pogosto zelo očarljivi. Kako razlikovati?
- Ne verjamem, da je podlež sposoben biti vesela oseba! Prikrajšan je za dar ljubezni do življenja, sveta, ljudi, načeloma ni sposoben biti odprt in iskren. Kako naj uživa v življenju, če s svojimi dejanji in dejanji izkazuje sovraštvo do njega??

Minkova mojstrovina
- Poleti 2013 je "Kultura" prikazala "Romance of a Romance", posvečeno spominu na Marka Minkova. Izvedli ste skladbo Minkova na podlagi pesmi Jevgenija Jevtušenka »Poslušanje Solveigove pesmi«. To delo štejem za eno vaših najpomembnejših ustvarjalnih zmag v zadnjem času. Ali lahko izveste zgodovino pojava mojstrovine Minkova - Jevtušenka v vašem repertoarju?
- Poklicala me je glavna urednica »Romance of Romance« Alla Sergeevna Goncharova in mi ponudila izvedbo te skladbe. Povedala je, da je pesem praktično neznana, čeprav sta jo nekoč pela Muslim Magomayev in Lev Leshchenko. Ko pripravljam nov material, nikoli ne poslušam posnetkov drugih pevcev in ne gledam videospotov, da ne vsrkavam intonacij drugih. Pogledal sem note "Solveig" in ugotovil, da sem sita te skladbe! Pesem je zapletena ne vokalno, ampak čustveno in figurativno: v treh minutah morate biti sposobni prenesti preobrat iz življenja v smrt.
Pri nastajanju pesmi sem se spraševal: KAJ lahko prebode človeka, da smrt zanj izgubi svojo grozo? In našel sem odgovor: samo prepričanje, neomajna vera, da naš odhod na drugi svet ni konec. Minkova pesem ima zelo jasno zaporedje dogodkov: človek leži in umre. Spomnite se prvih besed: »Ležim z zaprtimi očmi v zapuščeni sobi. In bolečina je najgrenkejša in bolečina je najslajša ...« Junakova bolečina je tako strašna, da postane sladka! In zraven je drug svet, kjer so borovci, kjer je sonce, kjer je življenje, svetloba, ljubezen. "Solveigova pesem" Griega, po mojem mnenju v v tem primeru postane glas angela, rešilna nit za junaka. Človek je na robu smrti: je uničen, izčrpan, bolan. In zgodi se čudež, ki odrine to temo stran od njega in ga vrne v življenje. Zdi se mi, da Griegova »Solveigova pesem« sama po sebi ne more imeti takšne moči. Samo Božja volja, ki se razkrije skozi neki dogodek, lahko postane ta sila.
V finalu ("Ko bom umrl - in bom umrl, in bom umrl: tako bo moralo biti!") Nisem slišal brezupa in pogube. Junak dozori do razumevanja: ni strašno zapustiti to življenje, ko veš, da obstaja drug svet, kjer ni bolečine in trpljenja, kjer te bodo sprejeli in ti bo odpuščeno!

Slava in razkošje
- Nekoč sem od Dmitrija Dibrova slišal, da je človekovo življenje sodobni svet temelji na štirih stebrih: uspeh, slava, denar, razkošje. Kakšno vsebino vlagate v vsakega od teh pojmov? Kako pomemben je vsak od njih za vas?
- Od teh pojmov je zame dragocen samo eden - LUKSUZ. Vanj sem vložil pomen, o katerem je govoril Antoine de Saint-Exupéry: »Edino razkošje je razkošje človeško komunikacijo" DENAR je zame samo orodje, ki mi omogoča reševanje različnih življenjskih in ustvarjalnih problemov. Denar pride k človeku praviloma takrat, ko svoje delo opravlja strokovno in učinkovito. Razumem, da je moj pogled nekoliko idealističen in marsikdo bi mi oporekal - sploh pri nas! Pri nas na žalost ljudje, ki mojstrsko opravljajo svoje delo, za to ne dobijo vedno dostojne nagrade. To je še posebej opazno, žal, na področju kulture, medicine in izobraževanja.
USPEH je zame sestavni del tega, da delaš nekaj za ljudi zelo potrebnega, pomembnega in pomembnega. Zame je pojem "uspeh" nekoliko sinonim za pojem "povpraševanje". Na koncu lahko le človek sam oceni, ali je uspešen ali ne. Tako ti kot jaz verjetno poznava ljudi, ki živijo v luksuzne hiše, voziti prestižne tuje avtomobile, počivati ​​v hotelih s petimi zvezdicami ... Če pa tak človek zjutraj vstane z mislijo, da se bo moral vrniti v službo, ki je ne mara, pa četudi prinaša soliden zaslužek. dohodka, ali se lahko šteje za uspešnega? Z vidika družbe - najverjetneje, da. Z mojega vidika - zagotovo ne. Tak človek ne doživi RADOSTI, ki je ni mogoče kupiti z denarjem. Prepričan sem, da se veselje rodi, ko se človek ukvarja s tistim, kar ljubi, in komunicira s somišljeniki. Pred kratkim sem prebral od psihologa: »Radost je stranski produkt pravice organizirane dejavnosti" Mislim, da je sijajno! Enako bi rekel za uspeh. Kar se tiče SLAVE, zame spet ni cilj, ampak posledica. Ko ljudje potrebujejo vašo kreativnost – na eni strani; po drugi strani pa bo kakovost vašega glasbenega izdelka sodobna in v najboljšem smislu komercialno - potem bo prišla slava. To je idealno. Čeprav pogosto vidim, da slava ne pride vedno do resnično nadarjenih in vrednih ljudi.

- Iskreno priznajte: ali vas ne moti, da niste tako medijsko izpostavljeni kot nekateri manj nadarjeni umetniki od vas?
- Kaj imajo mediji s tem? Zame je pomembno samo eno: večina mojih koncertov je razprodanih. Imam tudi cilj, h kateremu grem. To mi je edino pomembno!

Natalija KRASILNIKOVA

Fotografija s strani “Vladislav Kosarev. Uradna skupina» na Facebooku

– Vladislav, kdaj si spoznal, da želiš ustvarjati glasbo?
"Vedno sem si to želel, samo nisem si mislil, da bo to postal moj poklic." sem zelo glasbena družina, moji starši so vse življenje delali v tovarni, a ko so prišli domov, je mama začela nekaj brenčati. Hvala bogu je živa in njen glas je kljub visoki starosti ohranil svojo lepoto in svetlost. In moja babica je vodila klub ruske pesmi v podeželskem klubu.

19. junij 2015 | Pojem tisto, v kar verjamem

- V enem od vaših intervjujev ste rekli, da ste od otroštva odraščali ob delih sovjetskih baritonov, ki jih je poslušala vaša mama, in zahodnih, ki jih je poslušal vaš oče. So bili vaši starši kakor koli povezani z umetniškim okoljem?

Moji starši so vse življenje delali v tovarni, vendar so imeli zelo radi glasbo. In vsi v moji družini so peli in pojejo. Ko se zberemo vsi skupaj, torej močan glas očetje blokirajo vse. Ima čudovit dramski tenor.

19. junij 2015 | Pojem tisto, v kar verjamem

- V Orelu izvajate vojaški program.

Vojna tema je posebna in zelo odgovorna. Kot otrok sem z dedkom Georgijem Andrejevičem Labuzovom prepeval pesmi »Dan zmage«, »V zemljanki«, »Na sončnem travniku«.

27. junij 2014 |

- Sodeč po vašem videzu ste imeli v družini tudi aristokrate.
- Vsi smo izšli iz ljudi.
- Ali ni navedenih prednikov kozakov?
- Želim si, da bi bilo! Pred kratkim me je začela zanimati zgodovina kozakov. Trocki je zapisal: »Kozaki so edini razred ruskega ljudstva, ki je sposoben samouresničitve. Zato jih je treba uničiti." Spominjam se fraze, ki so jo pripisali Napoleonu: "Dajte mi dvesto kozakov in osvojil bom ves svet."

27. junij 2014 | Danes moramo peti bolje kot včeraj

- Kako se počutite o kozaških pesmih?
- Po duhu sem Rus. Ljubezen do ljudske pesmi se je prenesla po stari mami. V naši regiji Smolensk je vodila klub ruske pesmi. Ni zbrala starih žensk, ampak mlada dekleta, jih oblekla v ruske noše in se z njimi učila pomladnih pesmi, obrednih pesmi, tudi kozaških. V primerjavi z Rusi so popolnoma drugačni. Dolge, koračnice ... Imajo intonacije, ritem ... Sam duh kozaške pesmi je preprosto osupljiv. Počasi sem jih začel vključevati v svoj repertoar. Eksperimentiram, delam stilizacijo, dosegam sodoben zvok, a brez popa ... Žal se ukvarjajo ljudje, ki čutijo duh pesmi. ljudska kultura ne zato, da bi pokazal svoj kokošnik ali igrivo vrtel svoje krilo, ne toliko. V Moskvi na primer vsako leto poteka zanimiv festival Etnosfera, ki pritegne jazz, rock glasbenike, sodobni izvajalci ljudske pesmi. Po mojem mnenju je to zelo zanimiv in obetaven projekt.

5. marec 2014 | Spoznajte baritonista Vladislava Kosareva!

O osebnem življenju
– Vedno se izogibam temi osebnega življenja – v vsakem intervjuju. Vedno odgovorim: "Poročen sem z odrom." Pa ne zato, ker bi si prizadeval ohraniti nekakšno skrivnost, ki bi si jo želeli vsi - ne, takih trikov ne uporabljam. Osebno življenje je zasebno, če ste z osebo, vendar ne, da postane javno znano. Osebni odnosi so težka tema, sploh za umetnika, zato o tem načeloma ne razpravljam. Nikoli.

7. januar 2014 | Petje pomeni leteti!

Življenje je kot pesem

Če sem iskren, se ne spomnim, kdaj sem prvič začel peti. Ampak točno se spomnim, da sem se rodila... in že vsi okoli mene pojejo! Moja babica je vse življenje pela, vodila krožek ruske pesmi v vaški šoli, od dedka je slišala veliko vojnih pesmi, mama je oboževala delo Magomajeva, Otsa, Khila, Guljajeva ... Pri 6 letih je prvič nastopil na odru vaškega kluba, kjer je organizirala cela družina veliki koncert, zapel vrstice iz "Cruiser Aurora" in ... doživel neprimerljiv občutek sreče, poleta ... težko je razložiti! In takoj po tem "incidentu" me je mama odpeljala v glasbeno šolo. Bil je čudovit deški zbor pod vodstvom Genadija Barikina! V tem zboru smo izvajali številne pesmi iz cikla Aleksandre Pahmutove »Gagarinovo ozvezdje«. Veliko let je minilo in iste pesmi sem pel v Saratovu leta 2011 na slavnostnem koncertu ob 60. obletnici vesoljskega poleta Jurija Gagarina! Sama Aleksandra Nikolaevna je sedela za klavirjem, Nikolaj Dobronravov pa je stal na krilih ... Kako zanimivo je življenje.

6. november 2013 | Želim najti svojega skladatelja

– Ali komu posvečate svoje koncerte? Na primer, pesmi vojnih let?

Vsi moji koncerti so namenjeni mojemu občinstvu! Glede vojnih pesmi ... Moja se je začela z njimi solo dejavnost. Veliko sem jih prvič slišal od dedka. Bil je eden izmed zelo pomembni ljudje v življenju oseba od katere sem se veliko naučil...

Ko se pripravljam na koncert, na katerem izvajam vojne pesmi, mi je zelo pomembno, da se spomnim svojega dedka, njegovih zgodb o vojni, njegovih intonacij ... Gledanje filma o vojni je eno, komunikacija s človekom pa je zelo pomembna. ki je bil tam in pozna vrednost vsake besede v vojni pesmi, je popolnoma drugačen.

22. februar 2013 | Samo pošten moraš biti. Na odru in v življenju

- Ste imeli trenutek, ko ste se popolnoma počutili kot pravi pevec?
- Ja, zelo dobro se spomnim. Bil sem star šest let in vsi naši velika družina organiziral koncert v vaškem klubu. Prvič sem šla na oder, zapela in ... zdelo se mi je, da so mi za hrbtom zrasla krila!
Tudi svojega prvega se zelo dobro spomnim samostojni koncert, ki je potekal maja 2009 v moskovskem kulturnem centru "Harmonija". Skupaj s harmonikarjem sem izvajal pesmi vojnih let za vojne veterane. Zame je dan zmage sveti praznik. Moj dedek je šel kot zelo mlad na fronto, po koncu vojne pa se je leto in pol boril z Bandero v Zahodni Ukrajini. Od njega sem prvič slišal skoraj vse vojaške pesmi, ki jih zdaj izvajam na svojih koncertih, in ... ne samo slišal. Moja duša je vtisnjena z občutki in čustvi človeka, ki je šel skozi ves pekel Velikega domovinska vojna. Pred štirimi leti so bili na mojem koncertu v dvorani ljudje, ki so tako kot moj dedek vedeli za vojno iz prve roke. In ko sem videl, da mi verjamejo, sem ugotovil, da imam pravico iti na oder.

13. marec 2012 | Kaj ljubezen ve o ljubezni?

- Torej se je izkazalo, da so bili v vaši družini pevci?
- Ni bilo profesionalcev. Je pa tako, da so vsi v družini, predvsem po materini strani, zelo dobro peli. Moj oče ima neverjeten lirično-dramatični tenor. Ko se zberemo za isto mizo, me ni slišati - dvakrat zaduši moj glas. Moj oče je vse življenje delal v tovarni, prehodil je pot od strojnika do direktorja trgovine. Roke so ogromne! In lahko bi postal zelo dober pevec.

Razprave

Poslano prek emaila [e-pošta zaščitena] SAMO VPRAŠANJA, pod njimi je ime ali vzdevek, s katerim se želite naročiti in vaš elektronski naslov.

PESMI SRCA

- Vladislav, ali ime programa ni naključno?
- Nič ni naključno. Vse moje pesmi so namenjene mojemu poslušalcu, ne glede na starost – ali je mlad, zrel ali pa je zakorakal v zrelejša leta. V mojem programu bo vsak od njih našel nekaj, kar je sozvočno s svojo dušo, bo slišal nekaj intimnega.
-Ste nervozni pred nastopom?
- Zaskrbljen? št. To je nekaj drugačnega. Na oder sem se navadil: na njem sem bil od šestega leta, začel pa sem kot učenec otroške glasbene šole v rodnem Smolensku. Glavna stvar je, da greste ven k ljudem s toplim srcem, da iskreno ljubite tiste, za katere pojete - vsakega posebej. Priznam, imam svojega mala skrivnost: pred začetkom koncerta tiho opazujem občinstvo, ki vstopa v dvorano, in v mislih, z očmi, vse pozdravim, nato pa grem ven v dvorano k ljudem, ki jih že poznam - prijetnim, inteligentnim ljudem, medtem ko drugi ne ne hodi v filharmonijo!
- Ali veste, da je večina vaših poslušalcev žensk?
- No! Mislim, da na odru ne utelešam najslabših moških podob.

Koncertni program dveh delov vključuje več kot dvajset številk, zasnovanih za najrazličnejše okuse - ruske romance, ljudske pesmi, sovjetsko in tujo pop glasbo 20. stoletja. Obstaja elegantna romanca, ne brez ironične koketerije, "Ampak še vedno te ljubim!", In drzne melodije "Po Piterski" s "Klaparji" ter čustvene, očarljive skladbe Arna Babajanyana iz repertoarja Muslima Magomajeva - enega njegovih najljubših pevcev Vladislava in duševne melodije sovjetske in tuje pop glasbe prejšnjega stoletja, priljubljene med ljudmi.

Skupno ima Kosarev več kot sedem programov za ljudski orkester, v umetnikovi splošni »rezervi« pa je več kot štiristo del, pripravljenih za izvedbo, v njegovem stalnem »sredstvu«. In zdaj se je občinstvo čustveno povezalo s pevcem. Hvaležno ploska. Vzkliki "bravo". Ploska z rokami v taktu. Eksplodira od navdušenja in končno na pevčevo željo zapoje z njim ... Občudovani gledalci hitijo na oder s cvetjem in darili ter mu skušajo izraziti svoje osebne besede priznanja.

Ali svoje poslušalce s svojo silno energijo tako napolnite, da je očitno potrebno dolgo časa, da jo obnovite? Imate na dan koncerta kakšna pravila obnašanja?
- Ja seveda. Poskušam se na ta dan nekako zbrati, biti sam in seveda brez hrepa in nebrzdane zabave, da bi šel ven k ljudem s čistim, toplim srcem, polnim ljubezni do tistih, za katere bom pel. Se spomnite, kako v pesmi Bulata Okudžave? "V srcu bom ljubezen." In potem, ko pogledate v dvorano, komunicirajte z njimi skozi pesem, komunicirajte tako s stojnicami kot z balkonom, ne da bi koga obšli s svojo pozornostjo.

Želim vedeti vse o svojem idolu. In Vladislav Kosarev je v šestih letih svoje solo kariere postal idol za svoje poslušalce. Ne bom skrival, da sem eden od umetnikovih občudovalcev, odkar sem se seznanil z njegovim delom in slišal njegov edinstveni bariton - topel, mehak, poln glas, z obdajajočim žametnim nižjim koncem in plemenitimi, čistimi notami v zgornjem registru. To ni samo profesionalec zgornji razred, je zelo bistra in iskrena oseba – tako v svoji ustvarjalnosti kot v odnosu do ljudi.
Vladislav Kosarev ima zelo čisto in pošteno biografijo. Glasbeno šolo in višjo šolo v rodnem Smolensku, znamenito rusko glasbeno akademijo Gnessin, je leta 2001 diplomiral z odliko, nato pa - uspešno delo dirigent moskovskega moškega komornega zbora "Peresvet", prestižno nagrado - prvo nagrado na I. mednarodnem tekmovanju zborovskih dirigentov po imenu A. Yurlov. Vendar je v človeški naravi sanjati. In Vladislav je sanjal solo petje in izpolnil svoje sanje, se nekega dne obrnil proti občinstvu in od takrat, zdaj že v svoji sedmi sezoni, poje in uživa popolno priznanje od vaših poslušalcev. Umetnikova solo kariera je bila okronana z dvema visokima nagradama - Redom vere. upanje. Ljubezen« in zlati red »Služenje umetnosti«. Zanima me, kako spodbuja svojo ustvarjalnost, katere prostočasne dejavnosti ima najraje ...

Vladislav priznava, kako pomembna je zanj povezanost z naravo, brez katere ne more peti. Pripravljen je komunicirati z naravo v vsakem vremenu in kadar koli v letu. Še posebej blizu njega domačo naravo Smolenska regija, s katero sta povezana njegovo otroštvo in mladost. V moskovski regiji, ki je nedaleč od njegovega rodnega kraja, je vonj zemlje popolnoma drugačen, energija je drugačna in zelišča niso enaka. In Vladislav rad nabira zdravilna zelišča, od katerih jih pozna veliko: med njimi - zdravilni rman, univerzalno šentjanževko, dišečo travniško sladico, redke za ruski kraji vresje... Vse ne le pomirjajo in zdravijo, ampak tudi vračajo v brezskrbnost in srečen čas otroštvo in to stanje je potrebno za ustvarjalnost.

Ko poleti, na lep dan, tavaš po polju, se spet počutiš kot otrok, ki je odprt vsemu svetu in dela tisto, kar tisti trenutek hoče - veseli se, joka, kriči. Potrebujem to čisto spontanost, ki mi pomaga, da se znova najdem in se sestavim,« priznava Kosarev. - Na deževen dan je dobro le splezati v šotor in se potopiti v branje enega izmed vaših najljubših pisateljev - Turgenjeva, Leskova, Kuprina, Čehova. Ne govorim o Puškinu: to je samoumevno. Ne morem si predstavljati svojega življenja brez komunikacije z naravo.
- Zanima me, ali poklic dirigenta kakor koli vpliva na vaše trenutne dejavnosti? Ali pomaga?
- Mislim, da nobeno znanje v življenju ni odveč. Na primer, takoj sem spoznal, s kako veličastnim in osupljivim orkestrom v Novosibirsku moram peti! Že prej sem od kolegov glasbenikov slišal o visoki profesionalni ravni Ruskega akademika v vašem mestu, zdaj pa sem imel čast peti z njim. To je tako veselje! Včasih me zaboli, ko slišim kakšen prezir do populistov: kaj zmorejo te gumbaste harmonike in balalajke!.. Pa ne gre za vaš orkester, ki lahko dela tako s klasiko kot s pop glasbo in si nasploh privošči marsikaj! Včasih se lahko pošališ in pošališ! Šef dirigent maestro orkestra Vladimir Polikarpovič Gusev - Narodni umetnik Rusija, glasbenik z visokim okusom in razumevanjem, in ne preseneča me, da imajo v vašem mestu tako radi orkester in ga obiskujejo, kar je zelo redko. In v posebno veselje mi je bilo delati s tako skupino in dirigentom takšnega razreda, razumeti, da imamo z njim skupen cilj: da človek odide s koncerta z občutkom praznovanja v duši. Mislim, da nama je skupaj uspelo.
- Magomayev je vaš idol, ali obstajajo drugi najljubši pevci?
- Ja, seveda, in veliko jih je. Med tujimi so mi všeč visoki vokali Italijanov Titta Ruffa, Tita Gobbija, Laurija Volpija. Mimogrede, na žalost še nisem prišel do veličastne knjige Laurija Volpija "Vokalne vzporednice". Koliko lepi glasovi v zgodovini ruske operne šole!.. Všeč mi je pop pevci sovjetsko obdobje naše države, ko so cenili pravo, duševno pesem, ki je bila ljudem razumljiva in globoko ljubljena. To so Jurij Guljajev, Mark Bernes, Evgenij Martinov, Anna German, Klavdija Šulženko, Petr Leščenko, Georg Ots ... V zgodovini jih je bilo veliko. državni oder, nato sta delala strokovno ter z resnična ljubezen na pesemski žanr, ki ga zdaj žal ni, tako kot ni skladateljev na ravni, ki je bila v sovjetskih časih.
- Toda kje ste poslušali vse te pesmi? Mnogi vaši vrstniki imajo raje nekaj povsem drugega!
- Moji starši so oboževali te pesmi in doma so jih nenehno predvajali. Da in glasbena šola Razvila je moj okus v pravo smer, me naučila razlikovati dobro od slabega.
- Imel sem priložnost slišati več vojnih pesmi v vaši izvedbi. Vsi zvenijo tako toplo, tako prepričljivo, da ne morejo kaj, da ne bi navdušili. Kako se uglasiti na pravi val?
- In ni mi treba, da se uglasim na pravi val. Pretekla vojna je zame del zgodovine moje države, ki je prizadela tudi mojo družino: moj dedek se je boril in izkusil vse gorje vojne in težko pridobljeno srečo zmage. In ko pojem odlične pesmi "Sovražniki so požgali moj dom", "Katjuša", "Dolgo nas ni bilo doma", "V zemljanki" in druge pesmi s fronte, se vedno spomnim svojega dedka. .
- Družinske vrednote pomembno zate?
- Nedvomno. Da, in moje sodelovanje na dogodkih, posvečeno dnevu družina, ljubezen in zvestoba so neposredna potrditev tega.
- Vaše horoskopsko znamenje je Strelec in ti ljudje so praviloma navdušeni popotniki. Ste eden izmed njih?
- Kdo ne mara potovati?.. Toda v letih svojega dela kot dirigent sem med turnejami prepotoval toliko držav in Mati domovina ostal neznan, zdaj nadoknadim. S takšnim užitkom in radovednostjo potujem po državi, ne preneham pa biti presenečen nad njeno prostranostjo, raznolikostjo in lepoto!
-Tako si priljubljen, da v socialnih omrežjih Obstajajo celo skupnosti vaših prijateljev in oboževalcev na VKontakte in Facebooku. Ali komunicirate z njimi?
- Te skupine živijo samostojno življenje, neodvisno od mene in moje ustvarjalnosti.
- Vladislav, tako vaš poklic kot okolje, v katerem se morate gibati, povzročata težke odnose, včasih dajeta nepotrebno negativnost in vam pokvarita razpoloženje. Kako ohranjate vedrino in dobro razpoloženje?
- Znam se abstrahirati in se odklopiti od vsega neprijetnega, pobegniti od negativnega - sicer ne bom imel dovolj živcev - in se postaviti za veselje. Moja življenjska filozofija je biti srečen, ne glede na vse, in uživati ​​življenje!
- Je v vašem življenju prisotna politika?
- Vsakdo se mora v življenju ukvarjati profesionalno – tudi s politiko. Moj poklic je petje in Bog mi daj, da dobro opravljam svoje delo!
-Kaj je zate duša?
- Duša je resnična snov in njeno mesto je v našem srcu, zato boli, skrbi in se trga na koščke od žalosti ali sreče.
- V človeški naravi je, da se ne ustavi pri tem. V svojem žanru ste dosegli, kot pravijo, strop. Sčasoma vaš glas opazno pridobi še večjo moč, polet, lepoto in popolnost zvoka se skriva v njem; Ste kdaj razmišljali o operi?
- Opera je moja ljubezen in moja skrivna strast. In delam v tej smeri - učim se pri izkušenem učitelju, učim se opernih partov in obvladam tehniko belcanta. Vse je torej možno. Kot pravijo, nikoli ne reci nikoli. In v prihodnosti zase ne izključujem operne kariere.
- Z vašim temeljitim pristopom k vsakemu poslu ne dvomim v uspeh na vašem novem področju. Ste že slišali, da vas bomo kmalu videli kot enega od voditeljev vaše najljubše oddaje “Romantika romantike”?
- No, to je enkraten projekt za novoletni program, kjer bom eden od štirih voditeljev.
- Vaš odnos do nedavnega projekta "Ustvarjalne šole" Umetniške delavnice "prek Fundacije za družbeno-kulturne pobude, ki jo vodi Svetlana Medvedeva, s potovanjem v Plyos v regiji Ivanovo, kjer ste skupaj s pevcem Yanom Osinom dali mojstrski tečaji študentom Ivanovskega glasbena šola ?
- No, dobro je pomagati mladim in to niso ravno mojstrski tečaji, ampak samo pogovori o strokovnih temah, odgovori na vprašanja, nasveti, posvetovanja. Vsi bodoči glasbeniki to res potrebujemo, take koristne pobude moramo gojiti širše.
- Pred šestimi leti ste stali pred občinstvom - takrat se je začela vaša solo kariera. Se spomnite tistega prvega občutka na odru v za vas novi vlogi?
- Ja, zelo dobro se spomnim. Bil je občutek sreče, evforije in čudovitega poleta.
- Kaj te še veseli?
- Oči moje publike po koncertu.
- Kaj pa "zvezdništvo"? Ali ga čutiš?
Vladislav se smeje. In ta smeh vsebuje vse: zavest svoje moči nad srcmi občinstva, in pevčevo značilno skromnost, ki si tega ne dovoli priznati, ter povsem razumljivo veselje do življenja in dovršeno ustvarjalnost.

Margarita DANILOVA,
član Zveze novinarjev Rusije

Foto: Maya VOYCHENKO in Sergei YASYUKEVICH

Prebivalce Smolenska 8. marca čaka velik praznični koncert Vladislav Kosarev,
bariton redke lepote in moči, umetnik redkega odrskega šarma.

Vladislav Kosarev v Smolensku ne nastopa pogosto, je pa naš rojak!..
Kariera glasbenika se razvija precej uspešno, toda doma, kako je
Pogosto se zgodi, da njegov talent ni dobil ustreznega priznanja. mislim
Čas je, da prebivalci Smolenska čudovitega umetnika ne prepoznajo le po videzu, ampak tudi
bodi ponosen na svoje poreklo. Saj vsi, ki so slišali NAŠE
Kosarjeva se bo strinjala: njegov nastop te ne pusti ravnodušnega!
"Smolenskaya Gazeta" predstavlja vašo pozornost ekskluzivni intervju pevka,
pripravila likovna kritičarka Natalija Krasilnikova (spletna različica).

Vsak novinar ima junake, ki postanejo del njega
usoda. Ko toliko prerasteš v osebnost osebe, o kateri pišeš, da
Meje med poklicem in življenjem se brišejo. Pevec Vladislav Kosarev za
Jaz sem eden od teh junakov. Zakaj je umetnost tako mikavna in mikavna?
Vladislav? Glas redke, neverjetne lepote? Da, brez dvoma. Ampak
Zagotovo obstajajo pevci z lepšimi glasovi! Dramatično
spretnost? In to je res, a danes pevci brez igralskega talenta preprosto ne morejo
preživite na glasbenem trgu! Mislim, da je fenomen Kosarev
neizčrpna SVETLOBA DUŠE, ki teče iz njegovih oči, nasiči tember
njegove glasove in njegovo celotno odrsko prezenco. Po koncertih Vl. Kosarjeva
in komunikacijo z njim, svet vidiš skozi druge oči in to začneš razumeti
Vedno obstaja izhod – tudi iz na videz najbolj brezupnih situacij.
Kako močan naboj pozitivne energije mora imeti človek, da lahko rodi
Luč na koncu tunela! Iskreno povedano, ne poznam višje pohvale umetnika
tale! Vladislav Kosarev – Osebnost. Je pameten, globok, izjemen
družabnik. Prepričan sem, da smolenski poslušalci, ki so upravičeno ponosni,
da je ta edinstveni umetnik njihov rojak, bo zanimivo in koristno
Kosarjeva razmišljanja o življenju in delu.

Začetek

- Vladislav, ste zmagovalec Prvega mednarodnega zborovskega tekmovanja
dirigenti po imenu Alexander Yurlov. Nikjer ga nisem našel
podrobne informacije o tem tekmovanju. Medtem je to začetek vašega
kariere. Nam lahko poveste kaj več o tekmovanju?

- Tekmovanje je potekalo v Jekaterinburgu leta 2001. Končeval sem
asistentsko pripravništvo na Ruski glasbeni akademiji Gnessin in
Že leto dni deluje kot zborovodja v moškem komornem zboru Peresvet. imam
obstajal, lahko bi rekli, bojni občutek, ki ni bil povsem uresničen: v
Leta 1999, ko sem študirala v petem letniku Gnesinke, sem šla na zborovsko tekmovanje.
dirigentov v mesto Salavat v Baškortostanu in prejel diplomo II.
Vendar sem hotel več. Tekmovanje po Yurlovu je bilo tradicionalno
strukturo in je potekalo v treh krogih: prvi – dirigiranje; drugo – delo
z zborom; tretja je koncertna izvedba predstave z zborom, s katerim smo
delal v drugem krogu. Zame je to tekmovanje zanimivo, ker
prvič v zgodovini zborovodskih tekmovanj prvo mesto
delijo diplomanti iste izobraževalne ustanove - RAM poimenovan po
Gnesins. Grand Prix je prejel Alexander Solovyov, ki je takrat delal
zborovodja v Komornem zboru Vladimirja Minina (sedaj je dirigent
Bolšoj teater), prva nagrada pa gre vašemu ponižnemu služabniku. Saša in jaz
študiral v Gnesinki pri enem profesorju - Vladimirju Onufrieviču Semenjuku.
Na tekmovanju Yurlov sem sodeloval s komornim zborom "Lik" mesta Jekaterinburg. jaz
dirigiral "Pomlad" Rahmaninova, "Na ladji" Tanejeva in v tretjem krogu
– ena številka iz Rahmaninove »Liturgije«. Predsednik žirije v
Vladimir Nikolajevič Minin je bil v Jekaterinburgu in on me je dal
Diploma zmagovalca prve nagrade. Zmaga na tekmovanju Yurlov mi je dala
priložnost, da po letu dni dela postanem dirigent zbora Peresvet
zborovodja.

Bodi umetnik
- Kako pomembna je ocena ljudi okoli vas?
tako vašo ustvarjalnost kot vaše osebne lastnosti?

- Obstaja krog ljudi, katerih mnenje je zame izjemno pomembno. To so moji starši,
učitelji, bližnji prijatelji in nekateri moji gledalci. Zelo ga cenim
zaupanje občinstva, ki nenehno nestrpno prihaja na moje koncerte
nekaj novega, zanimivega, čaka na čudež. Ampak reči, da jaz
Na internetu spremljam podatke o sebi – zlasti
objave v blogih, komentarji na družbenih omrežjih - ne morem. Poskušam živeti
po Aleksandru Sergejeviču Puškinu je po mojem mnenju dal univerzalno
nasvet: »Po božjem ukazu, o muza, bodi pokorna! Brez strahu pred zamero, ne
zahtevaj krono, sprejmi hvalo in obrekovanje brezbrižno in ne izzivaj norca!«
Kar se tiče ocene mojih osebnih lastnosti, spet jaz
Osredotočam se na skupino ljudi, katerih mnenja so zame zelo pomembna. jaz
Nisem asocialna oseba in se mi zdi, da ne kršim
splošno sprejetih moralnih standardih. Delam, kar mislim, da je treba in tako živim
kot se mi zdi pravilno.

- Mimogrede, o pravilih! Pred kratkim sem v enem od televizijskih programov slišal:
»Najbolj grozne stvari na planetu se zgodijo zaradi ljudi
sledi pravilom." Kako se vam zdijo PRAVILNIKI?

- V bistvu se ne strinjam s to izjavo! Kršitev določenih
pravila, v nasprotju s svojo vestjo, ljudje ustvarjajo zase in za ljudi okoli sebe
ogromno težav. Mislim, da vprašanje ni, ali
ljudje upoštevajo pravila, ampak kaj jih na splošno vodijo, ko počnejo določene stvari
druga dejanja. Po mojih opažanjih se ljudje zavežejo ogromno
nečedna, pogosto podla dejanja prav zato, ker ni
NE UPOŠTEVAJO pravil, ampak živijo brez vsakršnih moralnih vodil.

- Kakšne impulze potrebujete za ustvarjalnost - poleg žensk, seveda?
- Te impulze poskušam najti v vseh pojavnih oblikah življenja - tudi v
najbolj na prvi pogled vsakdanji. Lahko je gledanje mačke,
grozen huligan, ki živi v moji hiši; šelestenje listov; priložnostni pogled
neznanci na ulici; delček neke fraze, ki sem jo slučajno videl
čez ramo moškega, ki bere na podzemni. Običajno med sprehodom
na ulici ali podzemni, si poskušaš vzeti odmor od dela in potem
takšni nepričakovani impulzi, nasprotno, vas spodbudijo, da se potopite v
ustvarjalnost z novo močjo! Trudim se nenehno širiti spekter
viri vašega navdiha. Pred kratkim sem si ga ponovno ogledal
film "Trije topoli na Plyushchikha". Že nekaj tednov imam
oči Olega Efremova, ko njegov junak sedi v Volgi,
s komolci naslonjeni na volan ... V tem videzu je Vesolje, GENIALNO je!!!
Zdaj se pogosto spominjam tega prizora, ko delam na Sovjetu
pop repertoar.

- V intervjuju precej govorite o svoji samokritičnosti.
Hkrati je na Radiu Petersburg odgovarjala voditeljica Natalija Zavjalova,
dobesedno si rekel naslednje: "Jaz sem grozen samojed!" Kaj misliš
razlika med samokritičnostjo in samokritičnostjo?

- Zelo preprosto - ni nujno, da je samokritična oseba samojed:
lahko vidi tako pozitivno kot negativno lastno
lastnosti in oriše učinkovite načine za odpravo pomanjkljivosti. Samojed
zaposlen z večnim samoponiževanjem, iskanjem lastnosti, ki jih lahko in
ne biti. Hkrati pa za vse težave na svetu krivi predvsem sebe. to
uničujoče za posameznika. Samojedi zelo težko preživijo v našem
resničnost, zato verjamem, da s takimi manifestacijami oseba
se mora boriti. Če govorim o sebi, v prvih letih solo kariere
Pri tem me je ovirala moja samokritičnost, a sem jo postopoma premagala.

- Kateri tip osebnosti mislite, da so umetniki v nevarnosti zvezdniške mrzlice?
- Ljudje, ki jih v otroštvu niso marali in so iz različnih razlogov
počutijo se kot drugorazredni državljani. Potem kot nadomestilo
»zvezdna mrzlica« nastane kot način lažnega samopotrjevanja. Jaz sem to
Pravim na podlagi lastnih opazovanj: življenje mi je dalo srečanja z
pravi titani - Svyatoslav Richter, Mstislav Rostropovich,
Sergej Skripka in številni drugi ustvarjalci. So izjemno preprosti in
naravne, ker jim ni treba nikomur ničesar dokazovati. Osebnost na
oder je vedno viden – tudi če je študent. Verjamem, da je "zvezdništvo".
To je nekakšna motnja, ko se povzdigneš v idola, idola.

- V enem od pogovorov, kot odgovor na moje vprašanje: »Katero kakovost najbolj cenite
ljudje? odgovorili ste: "Vedrina." Ampak sposoben veselja
biti podlež. Še več, po mojih opažanjih so nepridipravi pogosto
zelo očarljivo. Kako razlikovati?

- Ne verjamem, da je podlež sposoben biti vesela oseba! Je prikrajšan
dar ljubiti življenje, svet, ljudi, v bistvu ni sposoben biti odprt
in iskrena. Kako naj uživa življenje, če s svojimi dejanji in
ali izkazuje sovraštvo do nje??

Minkova mojstrovina
- Poleti 2013 je "Kultura" prikazala "Romance of Romance", posvečeno
v spomin na Marka Minkova. Izvedli ste skladbo Minkova na Evgenijeve pesmi
Jevtušenko "Poslušanje Solveigove pesmi." Mislim, da je to eden najbolj
vaše pomembne ustvarjalne zmage v zadnjem času. Lahko ugotovite
zgodovina pojava Minkovove mojstrovine - Jevtušenka v vašem repertoarju?

- Poklicala me je glavna urednica "Romance of Romance" Alla Sergeevna Goncharova
in ponudil izvedbo te stvari. Povedala je, da pesem tako rekoč ni
je znana, čeprav sta jo nekoč pela Muslim Magomajev in Lev Leščenko. pri
Ko pripravljam nov material, nikoli ne poslušam posnetkov drugih pevcev in
Videoposnetkov ne gledam, da ne bi absorbiral intonacije drugih ljudi. Pogledala sem note
"Solveig" in ugotovil, da sem sita te skladbe! Pesem ni zapletena
vokalno, ampak čustveno in figurativno: v treh minutah morate biti sposobni prenesti
obrniti iz življenja v smrt. Med pisanjem pesmi sem se spraševal:
KAJ lahko človeka prebode, da smrt izgubi svoje
groza? In našel sem odgovor: samo prepričanje, neomajna vera, da najin odhod v
drugi svet ni konec. Minkova pesem ima zelo jasno zaporedje dogodkov:
človek laže in umre. Spomnite se prvih besed: "Ležim z zaprtimi očmi,
v zapuščeni sobi. In bolečina je najgrenkejša in bolečina je najslajša ...«
Junakova bolečina je tako strašna, da postane sladka! In zraven je še ena
svet, kjer so borovci, kjer je sonce, kjer je življenje, svetloba, ljubezen. "Solveigova pesem"
Griga, po mojem mnenju, v tem primeru postane glas angela, odrešitev
nit za junaka. Človek je na robu smrti: uničen je,
izčrpan, bolan. In zgodi se čudež, ki odrine to temo stran od njega in
ga vrne v življenje. Zdi se mi, da sama Griegova »Pesem o Solveigu«.
Sam ne more imeti takšne moči. Samo Volja lahko postane ta sila
Bog se je razodel skozi neki dogodek. V finalu (»Ko umrem - in
navsezadnje bom umrl, vendar bom umrl: tako bo moralo biti!") Nisem slišal
brezup in poguba. Junak dozori, da razume: to ni strašno
zapustiti to življenje, ko veš, da obstaja drug svet, kjer ni
bolečine in trpljenja, kjer boš sprejet in odpuščen!

Slava in razkošje
- Nekoč sem od Dmitrija Dibrova slišal, da je človeško življenje v sodobnem
Svet temelji na štirih stebrih: uspeh, slava, denar, razkošje. Katera
Kakšno vsebino vlagate v vsakega od teh pojmov? V kolikšni meri vsak
so zate pomembne?

- Od teh pojmov mi je dragocen samo eden – LUKSUZ. Vlagam vanj
pomen, o katerem je govoril Antoine de Saint-Exupéry: »Edino razkošje je
to je razkošje človeške interakcije." DENAR je zame le orodje,
omogoča reševanje različnih življenjskih in ustvarjalnih problemov. Denar osebi
pride praviloma takrat, ko svoje delo opravi strokovno in učinkovito
Ovitek. Razumem, da je moje mnenje nekoliko idealistično in mnogi bi
Prepirali so se z menoj – sploh pri nas! Na žalost smo daleč od
vedno ljudje, ki mojstrsko opravljajo svoje delo, za to prejmejo tisto, kar si zaslužijo
nagrada. To je še posebej opazno, žal, na področju kulture, medicine in
izobraževanje. USPEH je zame sestavni del tega, kar počneš
nekaj zelo potrebnega, pomembnega in pomembnega za ljudi. Zame koncept
»uspeh« je nekoliko sinonim za koncept »povpraševanje«. Na koncu,
Le človek sam lahko oceni, ali je uspešen ali ne. Tako jaz kot ti
verjetno poznamo ljudi, ki živijo v luksuznih hišah, vozijo
prestižne tuje avtomobile, sprostite se v hotelih s petimi zvezdicami... Če pa tak
človek zjutraj vstane z mislijo, da se bo moral vrniti v neljubo službo,
Ali se lahko šteje za uspešno, tudi če prinaša soliden dohodek? Z
z vidika družbe - najverjetneje, da. Z mojega vidika -
zagotovo ne. Tak človek ne doživi VESELJA, ki je nemogoče
Kupi za denar. Prepričan sem, da se veselje rodi, ko človek
zaposlen s tem, kar ljubi, in komunicira s podobno mislečimi ljudmi. Pred kratkim sem
Od nekega psihologa sem prebral: »Veselje je stranski produkt desnice
organizirane dejavnosti." Mislim, da je sijajno! Jaz bi naredil enako
govoril o uspehu. Kar se tiče SLAVE, spet zame to ni cilj, ampak
posledica. Ko ljudje potrebujejo vašo ustvarjalnost - z njo
strani; na drugi strani pa bo kakovost vašega glasbenega izdelka
moderno in komercialno v najboljšem smislu – potem bo prišla slava. To je v
idealno. Čeprav pogosto vidim, da se slava ne uresniči vedno
nadarjeni in vredni ljudje.

- Iskreno priznajte: nikoli vas ne moti, da niste medijsko izpostavljeni
kateri umetniki so manj nadarjeni od vas?

- Kaj imajo mediji s tem? Zame je pomembna samo ena stvar: večina mojih koncertov
je razprodan. Imam tudi cilj, h kateremu grem. To je zame edina stvar
ima pomen!


Zgodba SAMPO TV o koncertu Baritonov 21. stoletja 26. 5. 2014 v Petrozavodsku. Karelija.