Vladislav Kosarev προσωπικό. Σχετικά με την οικογένεια. Προσωπική ζωή και μουσικές προτιμήσεις

Ο Vladislav Kosarev είναι τραγουδιστής, βαρύτονος, βραβευμένος με διάφορους διαγωνισμούς, προσκεκλημένος σολίστ του συνόλου που ονομάζεται L. Zykina "Russia". Ο καλλιτέχνης εκτελεί ρομάντζα, κλασικά, σοβιετικά και παραδοσιακά τραγούδια, λαογραφία Αυτό είναι πολύ δύσκολο στις συνθήκες κυριαρχίας της ποπ και του chanson.

Βιογραφία

Ο Vladislav Kosarev γεννήθηκε στην πόλη Σμολένσκ. Όταν ήταν έξι ετών, η μητέρα του τον πήγε σε ένα μουσικό σχολείο, όπου τραγούδησε στη χορωδία των αγοριών. Στη συνέχεια ο Βλάντισλαβ αποφοίτησε από το Μουσικό Κολλέγιο M. I. Glinka στο ιδιαίτερη πατρίδα. Εκείνη την εποχή ήταν ένα από τα καλύτερα της χώρας. Πολλοί εξέχοντες άνθρωποι είναι απόφοιτοι αυτού ακριβώς εκπαιδευτικό ίδρυμα. Το μουσικό σχολείο παρείχε μια ισχυρή βάση για συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων. Ο Βλάντισλαβ συμβουλεύτηκε τη δασκάλα του ορχήστρας, Λιουντμίλα Μπορίσοφνα Ζάιτσεβα, να πάει στη Μόσχα και να συνεχίσει τις σπουδές του στην Ακαδημία Γκνέσιν.

Δημιουργική διαδρομή

Ο Vladislav Kosarev άρχισε να σπουδάζει μουσική σε ηλικία 6 ετών. Ο βαρύτονος ονειρευόταν να γίνει τραγουδιστής από την παιδική του ηλικία. Το 2001, ο καλλιτέχνης αποφοίτησε από την τάξη χορωδιακής διεύθυνσης. Ο Βλάντισλαβ ξεκίνησε την καριέρα του σε μια ομάδα που ονομάζεται "Peresvet". Αυτό ανδρική χορωδία. Πρώτα εργάστηκε εκεί ως σολίστ και μετά ως μαέστρος.

Ο V. Kosarev είναι ο νικητής του Διεθνούς Διαγωνισμού Yurlov. Πραγματοποιείται μεταξύ μαέστρων.

Ο καλλιτέχνης ξεκίνησε τη σόλο καριέρα του το 2009. Σε μια από τις συναυλίες της χορωδίας Peresvet, όταν ο Βλάντισλαβ εργαζόταν ακόμα σε αυτό το συγκρότημα, ο Alla Goncharova (αρχισυντάκτης του προγράμματος Romance of Romance) ήρθε σε αυτόν στα παρασκήνια. Ήταν αυτή που συμβούλεψε τον V. Kosarev να ξεκινήσει μια σόλο καριέρα.

Ο καλλιτέχνης δεν σταματάει ακόμα να μελετά φωνητικά με δασκάλους για να βελτιώσει τις δεξιότητές του.

Ο Βλάντισλαβ πιστεύει ότι οι γονείς του συνέβαλαν πολύ στην εξέλιξή του ως τραγουδιστής. Η μαμά και ο μπαμπάς δούλευαν σε ένα εργοστάσιο, αλλά ήταν προικισμένοι με ικανότητες. Ήταν αυτοί που ενστάλαξαν το γούστο του καλλιτέχνη και του έμαθαν να αγαπά μόνο την καλή μουσική.

Ρεπερτόριο

Ο Vladislav Kosarev έχει ένα αρκετά εκτεταμένο ρεπερτόριο. Τραγουδάει ρωσικά λαϊκά και σοβιετικά τραγούδια, ρομάντζα, άριες από όπερες και οπερέτες, καθώς και από μιούζικαλ, καθώς τα θεωρεί όμορφη και ποιοτική μουσική, που τόσο λείπει από τη σκηνή σήμερα. Αν και αυτά τα έργα γράφτηκαν πριν από πολλές δεκαετίες, δεν θα γεράσουν ποτέ, είναι προορισμένα αθάνατη ζωή. Είναι ειλικρινείς, ειλικρινείς και αληθινοί. Και αυτό που ακούγεται καθημερινά σήμερα στις τηλεοπτικές οθόνες είναι τραγούδια που σε δυο χρόνια όλοι θα ξεχάσουν. Σήμερα ο Βλάντισλαβ βρίσκεται σε αναζήτηση. Αναζητά ποιοτικά τραγούδια γραμμένα στον 21ο αιώνα. Βρίσκει όμως πολύ λίγα από αυτά, δυστυχώς. Και το να τραγουδάς ρομάντζα, έργα των A. Babajanyan και A. Pakhmutova μαζί με χαμηλής ποιότητας ποπ μουσική σε μια συναυλία είναι, κατά τη γνώμη του, βλασφημία.

Προσωπική ζωή και μουσικές προτιμήσεις

Ο Vladislav Kosarev αγαπά πολύ τα κλασικά και τη μουσική Σοβιετική εποχή. Οι αγαπημένοι του συνθέτες του 20ου αιώνα είναι οι A. Babajanyan, I. Dunaevsky, A. Pakhmutova, E. Ptichkin και πολλοί άλλοι. Οι ερμηνευτές που λατρεύει ο τραγουδιστής είναι οι Yuri Gulyaev, Muslim Magomayev, Lyudmila Zykina, Andrea Bocelli, Tom Jones, Georg Ots, Eduard Khil, Freddie Mercury, Lyudmila Gurchenko, Elvis Presley, Frank Sinatra και ούτω καθεξής. Ο αγαπημένος καλλιτέχνης του Vladislav είναι ο V. Kosarev, ο οποίος τον τιμά γιατί ερμήνευσε κάθε τραγούδι ως μια μικρή παράσταση. Μπορεί να μην είχε πολλές φωνητικές ικανότητες, αλλά επέδειξε μια υποδειγματική προσέγγιση στις παραστατικές τέχνες.

Ο Vladislav Kosarev δεν διαφημίζει την προσωπική του ζωή και αποφεύγει αυτό το θέμα σε όλες τις συνεντεύξεις. Όπως λέει και ο ίδιος ο καλλιτέχνης, δεν το κάνει αυτό για να δημιουργήσει μια αύρα μυστηρίου γύρω του. Η τραγουδίστρια απλά πιστεύει ότι η προσωπική ζωή δεν πρέπει να είναι δημόσια.

Ο επαγγελματίας καλλιτέχνης και τραγουδιστής (βαρύτονος) Vladislav Kosarev έχει μια καθαρή και γεμάτη ψυχή φωνή. Το ρεπερτόριο του καλλιτέχνη είναι πολύ διαφορετικό: ρομάντζα, όπερα, ξένη ποπ μουσική, ρωσικά λαϊκά τραγούδια. Στα τραγούδια του ζει η αγάπη που βρίσκεται στην καρδιά κάθε Ρώσου όταν σκέφτεται τη μητέρα του, τον παππού του - βετεράνο του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου ή την αγαπημένη του. Ωστόσο, ούτε η σύζυγος του Vladislav Kosarev ούτε η προσωπική του ζωή παρουσιάζονται ποτέ από τον καλλιτέχνη.

Σχετικά με την προσωπική ζωή του Vladislav Kosarev

Σε μια από τις συνεντεύξεις του, ο Vladislav Kosarev παραδέχτηκε ειλικρινά ότι προσπαθεί να αποφύγει θέματα που σχετίζονται με την προσωπική του ζωή. «Αυτό το ευαίσθητο θέμα ήταν και θα είναι δύσκολο για κάθε καλλιτέχνη, οπότε δεν το συζητώ», λέει. — Η προσωπική ζωή του Vladislav Kosarev πρέπει να παραμένει πάντα προσωπική, και αυτό είναι σημαντικό για κάθε άτομο, και όχι μόνο για έναν καλλιτέχνη. Ως εκ τούτου, οι προσωπικές μου σχέσεις δεν μπορούν να δημοσιοποιηθούν συζητώντας τις σε όλη τη χώρα».

Η ζωή ενός καλλιτέχνη, σύμφωνα με τη βαθιά πεποίθηση του Vladislav Kosarev, πρέπει πάντα να είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους. Έπρεπε να ταξιδέψει τη μισή χώρα, παίζοντας σε διάφορες πόλεις και χωριά. Αυτό απαιτεί τεράστια αφοσίωση, γι' αυτό τραγουδιστές και μουσικοί που αφιερώνουν τη ζωή τους στη δημιουργικότητα, τις περισσότερες φορές, όταν τους ρωτούν για την προσωπική τους ζωή, με το χαρακτηριστικό χιούμορ τους, απαντούν ότι είναι παντρεμένοι στη σκηνή. Και αυτό δεν είναι μπράβο, αλλά μάλλον η εσωτερική κατάσταση της ψυχής του καλλιτέχνη.

Η σύζυγος του Vladislav Kosarev, οι γονείς του

Ο τραγουδιστής μιλάει για την οικογένειά του με μεγάλη ζεστασιά και αγάπη. Η σύζυγος του Vladislav Kosarev δεν είναι μύθος, αλλά αν ο ίδιος ο τραγουδιστής δεν θέλει να μιλήσει για αυτό το θέμα, τότε οι θαυμαστές του ταλέντου του, αποτίοντας φόρο τιμής στο είδωλό τους, θα πρέπει να καταλάβουν τον καλλιτέχνη. Όλοι στη φιλική οικογένεια Kosarev τραγουδούν. Οι γονείς έπαιξαν μεγάλο ρόλο στη δημιουργική μοίρα του τραγουδιστή. Τόσο η μητέρα όσο και ο πατέρας του Βλάντισλαβ εργάζονταν στο εργοστάσιο, αλλά οι ίδιοι τραγούδησαν όμορφα, έπαιζαν συχνά στη σκηνή του πολιτιστικού κέντρου της πατρίδας τους και έμαθαν στον γιο τους να τραγουδά.

«Για να είμαι ειλικρινής, δεν θυμάμαι πώς και πότε άρχισα να τραγουδάω, αλλά πάντα υπήρχαν τραγούδια γύρω μου. Η αγαπημένη μου γιαγιά τραγούδησε, είναι υπέροχη δασκάλα και οδήγησε σε ερασιτεχνικές παραστάσεις για πολύ καιρό. Έμαθα πολεμικά τραγούδια από τον παππού μου και η μητέρα μου άρεσε να ακούει τα τραγούδια τέτοιων υπέροχων τραγουδιστών όπως ο Muslim Magomayev, ο Georg Ots και ο Eduard Khil», θυμάται ο Kosarev.

«Τραγουδούσαμε συχνά στις γιορτές. Μια φορά, στα έξι μου, σε μια συναυλία τραγούδησα το περίφημο «Cruiser Aurora», ενώ βίωνα ένα βαθύ αίσθημα απόλαυσης, που δεν διέφυγε της προσοχής της μητέρας μου. Σύντομα με έστειλε σε ένα μουσικό σχολείο, όπου έμαθα να παίζω πιάνο και τραγουδούσα στη χορωδία».

Στο ρεπερτόριο παιδική χορωδίαυπήρχαν πολλά τραγούδια της υπέροχης συνθέτριας Alexandra Pakhmutova από τα διάσημα της μουσικός κύκλος«Αστερισμός του Γκαγκάριν». Τώρα, πολλά χρόνια αργότερα, ο Vladislav Kosarev ερμηνεύει συχνά τα ίδια, τα αγαπημένα του τραγούδια. Αυτό συνέβη, για παράδειγμα, στο Σαράτοφ το 2011, όταν ο τραγουδιστής έλαβε πρόσκληση να εμφανιστεί σε μια γκαλά συναυλία προς τιμήν της εξήνταης επετείου από την πρώτη πτήση του Γιούρι Γκαγκάριν στο διάστημα.

Δημιουργική βιογραφία του τραγουδιστή και καλλιτέχνη

Οι μουσικές σπουδές του Βλάντισλαβ ξεκίνησαν σε ηλικία έξι ετών, καθημερινά για αρκετές ώρες. Το 2001, ο Kosarev έλαβε ακαδημαϊκή εκπαίδευση και άρχισε να παίζει στην ομάδα Peresvet. Αυτή είναι η διάσημη χορωδία, όπου ο μελλοντικός τραγουδιστής είναι οκτώ για πολλά χρόνιαμεγάλωσε όχι μόνο ως ερμηνευτής, αλλά και ως μαέστρος χορωδίας. Από το 2009, ο Vladislav Kosarev ξεκινά τη σόλο καριέρα του.

Τώρα είναι ερμηνευτής ποπ τραγουδιών. Το κοινό στο Μέγαρο Μουσικής Τσαϊκόφσκι τον χειροκροτεί. Μεγάλη αίθουσαΩδεία κ.λπ. Έχει παραστάσεις σε όλη τη χώρα. Ο Βλάντισλαβ ηχογραφεί τραγούδια για ταινίες, είναι ένας ευπρόσδεκτος καλεσμένος τηλεοπτικά προγράμματακαι συναυλίες διακοπών στην τηλεόραση.

Ο καλλιτέχνης επιλέγει το πρόγραμμα συναυλιών του πολύ προσεκτικά και κάνει πρόβες για πολλή ώρα. Η εξαιρετική γοητεία και το ταλέντο του καλλιτέχνη τον βοηθούν να βρει το δρόμο του προς την καρδιά του θεατή. Για το έργο του, ο Vladislav Kosarev τιμήθηκε με το Πρώτο Βραβείο και τον τίτλο του Βραβευμένου στον Πρώτο Διεθνή Διαγωνισμό Διεύθυνσης Yurlov, απονεμήθηκε το χρυσό παράσημο "Υπηρεσία στην Τέχνη" και το παράσημο "Πίστη, Ελπίδα, Αγάπη".

Φέρνω στην προσοχή σας μια συνέντευξη με τον αγαπημένο μου καλλιτέχνη, έναν υπέροχο βαρύτονο, τον συμπατριώτη μας - Vladislav KOSAREV.
Αποκλειστικό υλικό δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο Smolenskaya Gazeta και είμαι στην ευχάριστη θέση να το δανειστώ από εκεί. Συγγραφέας είναι η κριτικός τέχνης Natalia KRASILNIKOVA. Την ευχαριστούμε πολύ!
Για όλους όσους ενδιαφέρονται: ο Vladislav Kosarev θα τραγουδήσει για το Smolensk στις 8 Μαρτίου Μέγαρο Μουσικήςπήρε το όνομά του από τη Γκλίνκα. Θα δούμε το πρόγραμμα «Music of the Heart» με τη Ρωσική Λαϊκή Ορχήστρα του Σμολένσκ που φέρει το όνομα του Ντουμπρόβσκι (καλλιτεχνικός διευθυντής και επικεφαλής μαέστρος - Artyom Belov).
Πριν από ένα χρόνο παρακολούθησα τη συναυλία του Kosarev και ο μουσικός μου έκανε ανεξίτηλη εντύπωση. Επομένως, υπάρχει μόνο μία συμβουλή: μην τη χάσετε!


Κάθε δημοσιογράφος έχει ήρωες που γίνονται μέρος της μοίρας του. Όταν μεγαλώνεις στην προσωπικότητα του ανθρώπου για τον οποίο γράφεις, τόσο που τα όρια μεταξύ επαγγέλματος και ζωής θολώνουν. Ο τραγουδιστής Vladislav Kosarev είναι ένας από αυτούς τους ήρωες για μένα.
Γιατί η τέχνη του Βλάντισλαβ είναι τόσο σαγηνευτική και σαγηνευτική; Μια φωνή σπάνιας, εκπληκτικής ομορφιάς; Ναι, χωρίς αμφιβολία. Σίγουρα όμως υπάρχουν τραγουδιστές με περισσότερους ωραίες φωνές! Δραματική ικανότητα; Και αυτό είναι αλήθεια, αλλά σήμερα τραγουδιστές χωρίς υποκριτικό ταλέντο απλά δεν μπορούν να επιβιώσουν στη μουσική αγορά! Νομίζω ότι το φαινόμενο του Κοσάρεφ βρίσκεται σε εκείνο το ανεξάντλητο ΦΩΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, που ρέει από τα μάτια του, διαποτίζει τη χροιά της φωνής του και ολόκληρη τη σκηνική του συμπεριφορά. Μετά τις συναυλίες Βλ. Ο Kosarev και η επικοινωνία μαζί του, ο κόσμος φαίνεται με διαφορετικά μάτια και αρχίζεις να καταλαβαίνεις ότι υπάρχει πάντα διέξοδος - ακόμα και από τις πιο φαινομενικά απελπιστικές καταστάσεις. Τι ισχυρό φορτίο θετικής ενέργειας πρέπει να έχετε για να δημιουργήσετε φως στο τέλος του τούνελ! Ειλικρινά, δεν ξέρω κανένα έπαινο για τον Καλλιτέχνη υψηλότερο από αυτό!
Vladislav Kosarev - Προσωπικότητα. Είναι ένας έξυπνος, βαθύς, εξαιρετικός συνομιλητής. Είμαι βέβαιος ότι οι ακροατές του Σμολένσκ, που δικαίως είναι περήφανοι που αυτός ο μοναδικός καλλιτέχνης είναι συμπατριώτης τους, θα βρουν ενδιαφέρουσες και χρήσιμες τις σκέψεις του Kosarev για τη ζωή και το έργο.

Αρχή
- Βλάντισλαβ, είσαι ο νικητής του Πρώτου ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ μαέστροι χορωδίαςπήρε το όνομά του από τον Alexander Yurlov. Δεν βρήκα πουθενά αναλυτικές πληροφορίες για αυτόν τον διαγωνισμό. Εν τω μεταξύ, αυτή είναι η αρχή της καριέρας σας. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για τον διαγωνισμό;
- Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο Αικατερινούπολη το 2001. Ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση βοηθού στο Ρωσική Ακαδημίαμουσική που πήρε το όνομά του από τους Gnessins και για ένα χρόνο ήδη εργάστηκε ως χοράρχης στην ανδρική χορωδία δωματίου "Peresvet". Είχα, θα έλεγε κανείς, ένα αγωνιστικό συναίσθημα που δεν συνειδητοποιήθηκε πλήρως: το 1999, ενώ σπούδαζα στο πέμπτο έτος στο Gnesinka, πήγα σε έναν διαγωνισμό διεύθυνσης χορωδίας στην πόλη Salavat στο Μπασκορτοστάν και έλαβα ένα δίπλωμα IIβαθμούς. Ωστόσο, ήθελα περισσότερα.
Ο διαγωνισμός Yurlov είχε παραδοσιακή δομήκαι πραγματοποιήθηκε σε τρεις γύρους: ο πρώτος - διεξαγωγή? Το δεύτερο είναι η συνεργασία με τη χορωδία. το τρίτο είναι μια συναυλία του κομματιού με τη χορωδία με την οποία συνεργαστήκαμε στον δεύτερο κύκλο. Για μένα, αυτός ο διαγωνισμός είναι ενδιαφέρον γιατί για πρώτη φορά στην ιστορία των διαγωνισμών χορωδιακών μαέστρων, οι πρώτες θέσεις μοιράστηκαν από απόφοιτους του ίδιου εκπαιδευτικού ιδρύματος - της Ρωσικής Μουσικής Ακαδημίας Gnessin. Το Grand Prix απονεμήθηκε στον Alexander Solovyov, ο οποίος στη συνέχεια εργάστηκε ως χοράρχης στη Χορωδία Δωματίου Vladimir Minin (τώρα είναι μαέστρος Θέατρο Μπολσόι), και το πρώτο βραβείο είναι πραγματικά δικό σας. Η Σάσα και εγώ σπουδάσαμε στη Γκνεσίνκα με τον ίδιο καθηγητή - τον Βλαντιμίρ Ονούφριεβιτς Σεμενιούκ.
Στο διαγωνισμό Yurlov, δούλεψα με τη χορωδία δωματίου "Lik" της πόλης του Αικατερινούμπουργκ. Διηύθυνα την «Άνοιξη» του Ραχμανίνοφ, το «Στο πλοίο» του Τανέγιεφ και στον τρίτο γύρο - έναν αριθμό από τη «Λειτουργία» του Ραχμανίνοφ.
Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής στο Αικατερινούπολη ήταν ο Βλαντιμίρ Νικολάεβιτς Μίνιν και ήταν αυτός που μου χάρισε το δίπλωμα του βραβευθέντος Εγώ βραβεία. Η νίκη στον διαγωνισμό Yurlov μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω μαέστρος της χορωδίας Peresvet μετά από ένα χρόνο εργασίας εκεί ως χοράρχης.

Γίνε καλλιτέχνης
- Πόσο σημαντικό είναι για εσάς να αξιολογείτε τους ανθρώπους γύρω σας - τόσο τη δημιουργικότητά σας όσο και τη δική σας προσωπικές ιδιότητες?
- Υπάρχει ένας κύκλος ανθρώπων των οποίων η γνώμη είναι εξαιρετικά σημαντική για μένα. Αυτοί είναι οι γονείς μου, οι δάσκαλοι, οι στενοί μου φίλοι και κάποιοι από τους θεατές μου. Εκτιμώ πολύ την εμπιστοσύνη του κοινού, που έρχεται συνεχώς στις συναυλίες μου περιμένοντας κάτι νέο, ενδιαφέρον, περιμένοντας ένα θαύμα. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι παρακολουθώ πληροφορίες για τον εαυτό μου στο Διαδίκτυο - ειδικότερα, αναρτήσεις ιστολογίου, σχόλια σε κοινωνικά δίκτυα. Προσπαθώ να ζω σύμφωνα με τον Alexander Sergeevich Pushkin, αυτός, κατά τη γνώμη μου, έδωσε καθολική συμβουλή: «Στην εντολή του Θεού, ω Μούσα, να είσαι υπάκουος! Χωρίς φόβο προσβολής, χωρίς να απαιτείς στέμμα, δέχτηκες αδιάφορα επαίνους και συκοφαντίες και μην αμφισβητείς τον ανόητο!».
Όσον αφορά την αξιολόγηση των προσωπικών μου ιδιοτήτων, επικεντρώνομαι και πάλι σε μια ομάδα ανθρώπων των οποίων οι απόψεις είναι πολύ σημαντικές για μένα. Δεν είμαι αντικοινωνικό άτομο και, μου φαίνεται, δεν παραβιάζω τα γενικά αποδεκτά ηθικά πρότυπα. Κάνω αυτό που θεωρώ σωστό και ζω αυτό που θεωρώ σωστό.

- Παρεμπιπτόντως, για τους κανόνες! Πρόσφατα άκουσα σε ένα από τα τηλεοπτικά προγράμματα: «Τα πιο τρομερά πράγματα στον πλανήτη συμβαίνουν επειδή οι άνθρωποι ακολουθούν τους κανόνες». Πώς νιώθετε για τους ΚΑΝΟΝΕΣ;
- Διαφωνώ ουσιαστικά με αυτή τη δήλωση! Παραβιάζοντας ορισμένους κανόνες, πηγαίνοντας ενάντια στη συνείδησή τους, οι άνθρωποι δημιουργούν για τον εαυτό τους και τους γύρω τους μεγάλο ποσόπροβλήματα. Πιστεύω ότι το ερώτημα δεν είναι αν οι άνθρωποι ακολουθούν τους κανόνες, αλλά τι τους καθοδηγεί στο να κάνουν ορισμένα πράγματα. Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις μου, οι άνθρωποι διαπράττουν έναν τεράστιο αριθμό ανάρμοστων, συχνά άθλιων, πράξεων ακριβώς επειδή ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ κανέναν κανόνα, αλλά ζουν χωρίς καμία ηθική οδηγία.

- Τι παρορμήσεις χρειάζεσαι για δημιουργικότητα - εκτός από τις γυναίκες, φυσικά;
- Προσπαθώ να βρω αυτές τις παρορμήσεις σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής - ακόμα και στις πιο, εκ πρώτης όψεως, καθημερινές. Θα μπορούσε να είναι να παρακολουθώ τη γάτα, έναν τρομερό νταή, που ζει στο σπίτι μου. θρόισμα των φύλλων? μια τυχαία ματιά από έναν άγνωστο στο δρόμο. ένα κομμάτι από κάποια φράση που είδα κατά λάθος στον ώμο ενός άντρα που διάβαζε στο μετρό. Συνήθως, ενώ περπατάτε στο δρόμο ή οδηγείτε το μετρό, προσπαθείτε να κάνετε ένα διάλειμμα από τη δουλειά, αλλά μετά από τέτοιες απρόσμενες παρορμήσεις, αντίθετα, θέλετε να βουτήξετε στη δημιουργικότητα με ανανεωμένο σθένος!
Προσπαθώ να διευρύνω συνεχώς το φάσμα των πηγών της έμπνευσής μου. Πρόσφατα σε Αλλη μια φοράΈβλεπα ξανά την ταινία "Three Poplars on Plyushchikha". Εδώ και αρκετές εβδομάδες, έχω μπροστά στα μάτια μου το βλέμμα του Oleg Efremov, όταν ο ήρωάς του κάθεται στο Βόλγα, ακουμπώντας τους αγκώνες του στο τιμόνι... Σε αυτό το βλέμμα είναι το Σύμπαν, είναι ΓΕΝΙΑΙΑ!!! Τώρα θυμάμαι συχνά αυτή τη σκηνή όταν δουλεύω στο σοβιετικό ποπ ρεπερτόριο.

- Στη συνέντευξη μιλάς αρκετά για την αυτοκριτική σου. Την ίδια στιγμή, στο Ράδιο Πετρούπολης, απαντώντας στην παρουσιάστρια Natalya Zavyalova, είπατε κυριολεκτικά το εξής: "Είμαι ένα τρομερό Samoyed!" Ποια πιστεύετε ότι είναι η διαφορά μεταξύ αυτοκριτικής και αυτοκριτικής;
- Είναι πολύ απλό - ένα άτομο που κάνει αυτοκριτική δεν χρειάζεται να είναι καθόλου Samoyed: μπορεί να δει τόσο θετικά όσο και αρνητικά χαρακτηριστικά του εαυτού του και να σκιαγραφήσει αποτελεσματικούς τρόπους για να διορθώσει τις ελλείψεις. Ο Samoyed είναι απασχολημένος με την αιώνια αυτοεξευτελισμό, αναζητώντας ιδιότητες που μπορεί να μην έχει. Ταυτόχρονα, κατηγορεί κυρίως τον εαυτό του για όλα τα δεινά του κόσμου. Αυτό είναι καταστροφικό για το άτομο. Είναι πολύ δύσκολο για τους Samoyeds να επιβιώσουν στην πραγματικότητά μας, οπότε πιστεύω ότι ένας άνθρωπος πρέπει να πολεμήσει τέτοιες εκδηλώσεις.
Αν μιλάμε για τον εαυτό μας, τα πρώτα χρόνια σόλο καριέραΜε εμπόδιζε η αυτοκριτική μου, αλλά σταδιακά την ξεπέρασα.

- Ποιος τύπος προσωπικότητας πιστεύετε ότι οι καλλιτέχνες κινδυνεύουν από πυρετό των αστεριών;
- Άνθρωποι που δεν αγαπήθηκαν στην παιδική ηλικία και που για διάφορους λόγους νιώθουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Στη συνέχεια, ως αποζημίωση, " αστρικός πυρετός" - ως τρόπος ψευδούς αυτοεπιβεβαίωσης. Το λέω αυτό με βάση τις δικές μου παρατηρήσεις: η ζωή μου έδωσε συναντήσεις με πραγματικούς τιτάνες - Svyatoslav Richter, Mstislav Rostropovich, Sergei Skripka και πολλούς άλλους Δημιουργούς. Είναι ασυνήθιστα απλά και φυσικά, γιατί δεν χρειάζεται να αποδείξουν τίποτα σε κανέναν. Η προσωπικότητα στη σκηνή είναι πάντα ορατή - ακόμα κι αν είναι μαθητής.
Πιστεύω ότι το αστέρι είναι ένα είδος διαταραχής, όταν ανυψώνεις τον εαυτό σου στην τάξη ενός ειδώλου, ενός ειδώλου.

- Σε μια από τις συνομιλίες, απαντώντας στην ερώτησή μου: «Ποια ιδιότητα εκτιμάτε περισσότερο στους ανθρώπους;» απάντησες: «Ευθυμία». Αλλά ακόμα και ένας απατεώνας μπορεί να είναι ευδιάθετος. Επιπλέον, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις μου, οι απατεώνες είναι συχνά πολύ γοητευτικοί. Πώς να διαφοροποιήσετε;
- Δεν νομίζω ότι ένας απατεώνας είναι ικανός να είναι χαρούμενος άνθρωπος! Στερείται από το δώρο να αγαπά τη ζωή, τον κόσμο, τους ανθρώπους, είναι κατ' αρχήν ανίκανος να είναι ανοιχτός και ειλικρινής. Πώς μπορεί να απολαύσει τη ζωή αν με τις πράξεις και τις πράξεις του δείχνει μίσος απέναντί ​​της;;

Το αριστούργημα του Μίνκοφ
- Το καλοκαίρι του 2013, το "Culture" παρουσίασε το "Romance of a Romance", αφιερωμένο στη μνήμη του Mark Minkov. Ερμήνευσες τη σύνθεση του Minkov βασισμένη στα ποιήματα του Yevgeny Yevtushenko "Listening to Solveig's Song". Θεωρώ αυτό το κομμάτι μια από τις πιο σημαντικές δημιουργικές σας νίκες τον τελευταίο καιρό. Μπορείτε να μάθετε την ιστορία της εμφάνισης του αριστουργήματος του Minkov - Yevtushenko στο ρεπερτόριό σας;
- Ο αρχισυντάκτης του "Romance of Romance" Alla Sergeevna Goncharova με πήρε τηλέφωνο και μου προσφέρθηκε να παίξω αυτό το κομμάτι. Είπε ότι το τραγούδι είναι πρακτικά άγνωστο, αν και κάποτε το τραγουδούσαν οι Muslim Magomayev και Lev Leshchenko. Όταν ετοιμάζω νέο υλικό, δεν ακούω ποτέ ηχογραφήσεις άλλων τραγουδιστών ή παρακολουθώ βίντεο, για να μην απορροφώ τους τόνους των άλλων. Κοίταξα τις νότες του “Solveig” και συνειδητοποίησα ότι είχα βαρεθεί αυτή τη σύνθεση! Το τραγούδι είναι πολύπλοκο όχι φωνητικά, αλλά συναισθηματικά και μεταφορικά: σε τρία λεπτά πρέπει να μπορείς να μεταφέρεις τη στροφή από τη ζωή στον θάνατο.
Ενώ δούλευα το τραγούδι, αναρωτήθηκα: ΤΙ μπορεί να τρυπήσει έναν άνθρωπο ώστε ο θάνατος να χάσει τη φρίκη του για αυτόν; Και βρήκα την απάντηση: μόνο πεποίθηση, ακλόνητη πίστη ότι η αναχώρησή μας σε έναν άλλο κόσμο δεν είναι το τέλος. Το τραγούδι του Minkov έχει μια πολύ σαφή σειρά γεγονότων: ένας άντρας λέει ψέματα και πεθαίνει. Θυμηθείτε τις πρώτες λέξεις: «Είμαι ξαπλωμένος με κλειστά μάτια σε ένα έρημο δωμάτιο. Και ο πόνος είναι ο πικρός, και ο πόνος ο πιο γλυκός...» Ο πόνος του ήρωα είναι τόσο τρομερός που γίνεται γλυκός! Και δίπλα είναι ένας άλλος κόσμος, όπου υπάρχουν πεύκα, όπου είναι ο ήλιος, όπου υπάρχει ζωή, φως, αγάπη. Το "Solveig's Song" του Grieg, κατά τη γνώμη μου, στο σε αυτήν την περίπτωσηγίνεται η φωνή ενός αγγέλου, μια σωτήρια κλωστή για τον ήρωα. Ένα άτομο είναι στα πρόθυρα του θανάτου: είναι συντετριμμένο, εξαντλημένο, άρρωστο. Και συμβαίνει ένα θαύμα που διώχνει αυτό το σκοτάδι μακριά του και τον επαναφέρει στη ζωή. Μου φαίνεται ότι το "Solveig's Song" του Grieg από μόνο του δεν μπορεί να έχει τέτοια δύναμη. Μόνο η Θέληση του Θεού, που αποκαλύφθηκε μέσω κάποιου γεγονότος, μπορεί να γίνει αυτή η δύναμη.
Στο φινάλε ("Όταν πεθάνω - και θα πεθάνω, και θα πεθάνω: θα πρέπει να είναι έτσι!") Δεν άκουσα απελπισία και καταδίκη. Ο ήρωας ωριμάζει για να καταλάβει: δεν είναι τρομακτικό να φύγεις από αυτή τη ζωή όταν ξέρεις ότι υπάρχει ένας άλλος κόσμος, όπου δεν υπάρχει πόνος και βάσανα, όπου θα σε αποδεχτούν και θα σε συγχωρέσουν!

Δόξα και πολυτέλεια
- Άκουσα κάποτε από τον Ντμίτρι Ντίμπροφ ότι η ζωή ενός ανθρώπου είναι σύγχρονος κόσμοςβασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: επιτυχία, φήμη, χρήματα, πολυτέλεια. Τι περιεχόμενο βάζετε σε καθεμία από αυτές τις έννοιες; Πόσο σημαντικό είναι το καθένα από αυτά για εσάς;
- Από αυτές τις έννοιες, μόνο μία είναι πολύτιμη για μένα - Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ. Έβαλα σε αυτό το νόημα για το οποίο μίλησε ο Antoine de Saint-Exupéry: «Η μόνη πολυτέλεια είναι η πολυτέλεια ανθρώπινη επικοινωνία" Το ΧΡΗΜΑ για μένα είναι απλώς ένα εργαλείο που μου επιτρέπει να λύνω διάφορα προβλήματα ζωής και δημιουργικότητας. Τα χρήματα έρχονται σε έναν άνθρωπο, κατά κανόνα, όταν κάνει τη δουλειά του επαγγελματικά και αποτελεσματικά. Καταλαβαίνω ότι η άποψή μου είναι κάπως ιδεαλιστική και πολλοί θα με μάλωναν - ειδικά στη χώρα μας! Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους με μαεστρία δεν λαμβάνουν πάντα μια αξιοπρεπή ανταμοιβή για αυτό. Αυτό είναι ιδιαίτερα αισθητό, δυστυχώς, στους τομείς του πολιτισμού, της ιατρικής και της εκπαίδευσης.
Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ για μένα είναι αναπόσπαστο μέρος του γεγονότος ότι κάνεις κάτι πολύ απαραίτητο, σημαντικό και ουσιαστικό για τους ανθρώπους. Για μένα, η έννοια της «επιτυχίας» είναι κάπως συνώνυμη με την έννοια «σε ζήτηση». Τελικά, μόνο ο ίδιος ο άνθρωπος μπορεί να αξιολογήσει αν είναι επιτυχημένος ή όχι. Τόσο εσύ όσο και εγώ πιθανότατα γνωρίζουμε ανθρώπους που ζουν πολυτελή σπίτια, οδήγησε ξένα αυτοκίνητα κύρους, χαλάρωσε σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων... Αλλά αν ένας τέτοιος άνθρωπος σηκωθεί το πρωί με τη σκέψη ότι θα πρέπει να επιστρέψει σε μια δουλειά που δεν του αρέσει, ακόμα κι αν φέρνει μια σταθερή εισόδημα, μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένος; Από τη σκοπιά της κοινωνίας - πιθανότατα, ναι. Από την άποψή μου - σίγουρα όχι. Ένα τέτοιο άτομο δεν βιώνει ΧΑΡΑ, που δεν αγοράζεται με χρήματα. Είμαι πεπεισμένος ότι η χαρά γεννιέται όταν ένας άνθρωπος είναι απασχολημένος με αυτό που αγαπά και επικοινωνεί με ομοϊδεάτες του. Πρόσφατα διάβασα από έναν ψυχολόγο: «Η χαρά είναι υποπροϊόν του δικαιώματος οργανωμένες δραστηριότητες" Νομίζω ότι είναι υπέροχο! Το ίδιο θα έλεγα και για την επιτυχία. Όσο για το FAME, πάλι, για μένα δεν είναι στόχος, αλλά συνέπεια. Όταν οι άνθρωποι χρειάζονται τη δημιουργικότητά σας - από τη μία πλευρά. από την άλλη, η ποιότητα του μουσικού σας προϊόντος θα είναι σύγχρονη και με την καλύτερη έννοιαεμπορικό - τότε θα έρθει η φήμη. Αυτό είναι ιδανικό. Αν και βλέπω συχνά ότι η φήμη δεν έρχεται πάντα σε πραγματικά προικισμένους και άξιους ανθρώπους.

- Παραδεχτείτε το ειλικρινά: δεν σας ενοχλεί που δεν έχετε την έκθεση στα μέσα ενημέρωσης που έχουν κάποιοι λιγότερο ταλαντούχοι καλλιτέχνες από εσάς;
- Τι σχέση έχουν τα ΜΜΕ; Για μένα μόνο ένα πράγμα είναι σημαντικό: οι περισσότερες συναυλίες μου είναι sold out. Και έχω επίσης έναν στόχο προς τον οποίο κινούμαι. Αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία για μένα!

Ναταλία ΚΡΑΣΙΛΝΙΚΟΒΑ

Φωτογραφία από τη σελίδα «Vladislav Kosarev. Επίσημη ομάδα» στο Facebook

– Vladislav, πότε κατάλαβες ότι ήθελες να κάνεις μουσική;
«Πάντα ήθελα αυτό, απλά δεν πίστευα ότι θα γινόταν το επάγγελμά μου». Είμαι πολύ μουσική οικογένεια, οι γονείς μου δούλευαν στο εργοστάσιο όλη τους τη ζωή, αλλά όταν γύρισαν σπίτι, η μητέρα μου άρχισε να βουίζει κάτι. Δόξα τω Θεώ, είναι ζωντανή και, παρά τη σοβαρή της ηλικία, η φωνή της έχει διατηρήσει την ομορφιά και τη φωτεινότητά της. Και η γιαγιά μου ηγήθηκε ενός ρωσικού τραγουδιού σε ένα αγροτικό κλαμπ.

19 Ιουνίου 2015 | Τραγουδάω αυτό που πιστεύω

- Σε μια από τις συνεντεύξεις σας, είπατε ότι από μικρή μεγάλωσες ακούγοντας τα έργα σοβιετικών βαρύτονων, τους οποίους άκουγε η μητέρα σου, και δυτικούς, τους οποίους άκουγε ο πατέρας σου. Οι γονείς σου συνδέθηκαν κάπως με το καλλιτεχνικό περιβάλλον;

Οι γονείς μου δούλευαν στο εργοστάσιο όλη τους τη ζωή, αλλά τους άρεσε πολύ η μουσική. Και όλοι στην οικογένειά μου τραγουδούσαν και τραγουδούν. Όταν μαζευτούμε όλοι, τότε δυνατή φωνήοι μπαμπάδες μπλοκάρουν τους πάντες. Έχει έναν υπέροχο δραματικό τενόρο.

19 Ιουνίου 2015 | Τραγουδάω αυτό που πιστεύω

- Στο Orel εκτελείτε ένα στρατιωτικό πρόγραμμα.

Το θέμα του πολέμου είναι ιδιαίτερο, και αυτό είναι πολύ υπεύθυνο. Ως παιδί, τραγούδησα τα τραγούδια "Victory Day", "In the Dugout", "In the Sunny Meadow" με τον παππού μου Georgy Andreevich Labuzov.

27 Ιουνίου 2014 |

- Αν κρίνω από την εμφάνισή σου, είχες και αριστοκράτες στην οικογένειά σου.
- Όλοι βγήκαμε από τον κόσμο.
- Δεν αναφέρονται πρόγονοι των Κοζάκων;
- Μακάρι να υπήρχαν! Πρόσφατα άρχισα να ενδιαφέρομαι για την ιστορία των Κοζάκων. Ο Τρότσκι έγραψε: «Οι Κοζάκοι είναι η μόνη τάξη του ρωσικού λαού που μπορεί να αυτοπραγματευτεί. Γι’ αυτό πρέπει να καταστραφούν». Θυμάμαι τη φράση που αποδίδεται στον Ναπολέοντα: «Δώσε μου διακόσιους Κοζάκους και θα κατακτήσω όλο τον κόσμο».

27 Ιουνίου 2014 | Σήμερα πρέπει να τραγουδήσουμε καλύτερα από χθες

- Πώς νιώθετε για τα Κοζάκα τραγούδια;
- Είμαι Ρώσος στο πνεύμα. Η αγάπη για το δημοτικό τραγούδι πέρασε από τη γιαγιά μου. Στην περιοχή μας στο Σμολένσκ, ηγήθηκε ενός ρωσικού τραγουδιού. Μάζεψε όχι γριές, αλλά νεαρά κορίτσια, τα έντυσε με ρωσικές στολές και έμαθε μαζί τους ανοιξιάτικα άσματα, τελετουργικά τραγούδια, συμπεριλαμβανομένων των Κοζάκων. Σε σύγκριση με τους Ρώσους είναι τελείως διαφορετικοί. Μήκος, εμβατήριο... Έχουν τονισμούς, ρυθμό... Το πνεύμα του ίδιου του τραγουδιού των Κοζάκων είναι απλά εκπληκτικό. Σιγά σιγά άρχισα να τα εντάσσω στο ρεπερτόριό μου. Πειραματίζομαι, κάνω στυλιζάρισμα, πετυχαίνω μοντέρνο ήχο, αλλά χωρίς ποπ... Δυστυχώς, άνθρωποι που νιώθουν το πνεύμα του τραγουδιού ασχολούνται λαϊκό πολιτισμόόχι για να επιδείξεις το kokoshnik σου ή να στροβιλίσεις παιχνιδιάρικα τη φούστα σου, όχι τόσο. Στη Μόσχα, για παράδειγμα, κάθε χρόνο πραγματοποιείται ένα ενδιαφέρον φεστιβάλ «Ethnosphere», το οποίο προσελκύει μουσικούς της τζαζ, της ροκ, σύγχρονους ερμηνευτές παραδοσιακά τραγούδια. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι ένα πολύ ενδιαφέρον και πολλά υποσχόμενο έργο.

5 Μαρτίου 2014 | Γνωρίστε τον βαρύτονο Vladislav Kosarev!

Σχετικά με την προσωπική ζωή
– Πάντα αποφεύγω το θέμα της προσωπικής ζωής – σε κάθε συνέντευξη. Πάντα απαντώ: «Είμαι παντρεμένος με τη σκηνή». Όχι επειδή προσπαθώ να διατηρήσω κάποιο είδος μυστηρίου, που να το επιθυμούν όλοι - όχι, δεν χρησιμοποιώ τέτοια κόλπα. Η προσωπική ζωή είναι ιδιωτική για να είσαι με ένα άτομο, αλλά όχι για να γίνεις δημόσια γνώση. Οι προσωπικές σχέσεις είναι ένα δύσκολο θέμα, ειδικά για έναν καλλιτέχνη, οπότε καταρχήν δεν το συζητώ. Ποτέ.

7 Ιανουαρίου 2014 | Τραγούδι σημαίνει πετάω!

Η ζωή είναι σαν ένα τραγούδι

Για να είμαι ειλικρινής, δεν θυμάμαι την πρώτη φορά που άρχισα να τραγουδάω. Θυμάμαι όμως ακριβώς ότι γεννήθηκα... και όλοι γύρω μου τραγουδούσαν ήδη! Η γιαγιά μου τραγουδούσε όλη της τη ζωή, οδήγησε μια λέσχη ρωσικού τραγουδιού στο σχολείο του χωριού, άκουσε πολλά πολεμικά τραγούδια από τον παππού μου, η μητέρα μου λάτρευε το έργο των Magomayev, Ots, Khil, Gulyaev... Σε ηλικία 6 ετών, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη σκηνή μιας λέσχης του χωριού, όπου οργανώθηκε όλη η οικογένεια μεγάλη συναυλία, τραγούδησε στίχους από το “Cruiser Aurora” και... βίωσε μια απαράμιλλη αίσθηση ευτυχίας, πτήση... δύσκολα εξηγείται! Και αμέσως μετά από αυτό το «περιστατικό», η μητέρα μου με πήγε σε ένα μουσικό σχολείο. Υπήρχε μια υπέροχη χορωδία αγοριών με επικεφαλής τον Gennady Barykin! Σε αυτή τη χορωδία ερμηνεύσαμε πολλά τραγούδια από τον κύκλο της Alexandra Pakhmutova "Gagarin's Constellation". Πέρασαν πολλά χρόνια και τραγούδησα τα ίδια τραγούδια στο Σαράτοφ το 2011 σε μια εορταστική συναυλία αφιερωμένη στην 60ή επέτειο της πτήσης του Γιούρι Γκαγκάριν στο διάστημα! Η ίδια η Αλεξάνδρα Νικολάεβνα καθόταν στο πιάνο και ο Νικολάι Ντομπρόνραβοφ στεκόταν στα φτερά... Έτσι είναι ενδιαφέρουσα η ζωή.

6 Νοεμβρίου 2013 | Θέλω να βρω τον συνθέτη μου

– Αφιερώνεις τις συναυλίες σου σε κανέναν; Για παράδειγμα, τραγούδια των χρόνων του πολέμου;

Όλες μου οι συναυλίες είναι αφιερωμένες στο κοινό μου! Όσο για τα πολεμικά τραγούδια... τα δικά μου ξεκινούσαν από αυτά ατομική δραστηριότητα. Πολλά από αυτά τα άκουσα για πρώτη φορά από τον παππού μου. Ήταν ένας από τους πολύ σημαντικούς ανθρώπουςστη ζωή μου, ένας άνθρωπος από τον οποίο έμαθα πολλά...

Όταν ετοιμάζομαι για μια συναυλία όπου ερμηνεύω πολεμικά τραγούδια, είναι πολύ σημαντικό για μένα να θυμάμαι τον παππού μου, τις ιστορίες του για τον πόλεμο, τους τονισμούς του... Το να βλέπεις μια ταινία για τον πόλεμο είναι ένα πράγμα, αλλά η επικοινωνία με έναν άνθρωπο που ήταν εκεί και ξέρει την αξία κάθε λέξης σε ένα πολεμικό τραγούδι, είναι τελείως διαφορετικός.

22 Φεβρουαρίου 2013 | Απλά πρέπει να είσαι ειλικρινής. Στη σκηνή και στη ζωή

- Είχες μια στιγμή που ένιωσες πλήρως αληθινός τραγουδιστής;
- Ναι, το θυμάμαι πολύ καλά. Ήμουν έξι χρονών, και όλα μας μεγάλη οικογένειαοργάνωσε συναυλία σε σύλλογο του χωριού. Ανέβηκα για πρώτη φορά στη σκηνή, τραγούδησα και... μου φάνηκε ότι φύτρωναν φτερά πίσω από την πλάτη μου!
Θυμάμαι πολύ καλά και το πρώτο μου σόλο συναυλία, που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2009 στο πολιτιστικό κέντρο της Μόσχας "Harmony". Μαζί με τον ακορντεονίστα ερμήνευσα τραγούδια των χρόνων του πολέμου για βετεράνους πολέμου. Για μένα, η Ημέρα της Νίκης είναι ιερή γιορτή. Ο παππούς μου πήγε στο μέτωπο ως πολύ μικρός και μετά το τέλος του πολέμου πολέμησε με τον Μπαντέρα στη Δυτική Ουκρανία για ενάμιση χρόνο. Σχεδόν όλα τα στρατιωτικά τραγούδια που ερμηνεύω τώρα στις συναυλίες μου, τα άκουσα πρώτα από αυτόν και... όχι απλά. Η ψυχή μου είναι αποτυπωμένη με τα συναισθήματα και τα συναισθήματα ενός ανθρώπου που πέρασε όλη την κόλαση του Μεγάλου Πατριωτικός Πόλεμος. Πριν από τέσσερα χρόνια, στη συναυλία μου, υπήρχαν άνθρωποι στην αίθουσα που, όπως και ο παππούς μου, γνώριζαν τον πόλεμο από πρώτο χέρι. Και όταν είδα ότι με πίστεψαν, κατάλαβα ότι είχα το δικαίωμα να βγω στη σκηνή.

13 Μαρτίου 2012 | Τι ξέρει η Αγάπη για την Αγάπη;

- Άρα αποδεικνύεται ότι υπήρχαν τραγουδιστές στην οικογένειά σας;
- Δεν υπήρχαν επαγγελματίες. Απλώς όλοι στην οικογένεια, ειδικά από τη μητρική πλευρά, τραγουδούσαν πολύ καλά. Ο πατέρας μου έχει έναν καταπληκτικό λυρικό-δραματικό τενόρο. Όταν μαζευόμαστε στο ίδιο τραπέζι, δεν με ακούς - πνίγει τη φωνή μου δύο φορές. Ο πατέρας μου δούλευε στο εργοστάσιο όλη του τη ζωή, από χειριστής μηχανών έγινε υπεύθυνος καταστήματος. Τα χέρια είναι τεράστια! Και θα μπορούσε να γίνει πολύ καλός τραγουδιστής.

Συζητήσεις

Απόστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email προστατευμένο]ΜΟΝΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, κάτω από αυτές είναι το όνομα ή το ψευδώνυμο με το οποίο θα θέλατε να εγγραφείτε και η διεύθυνση email σας.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

- Vladislav, δεν είναι τυχαίο το όνομα του προγράμματος;
- Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα μου τα τραγούδια απευθύνονται στον ακροατή μου, όποια ηλικία κι αν είναι – είτε είναι νέος, είτε ώριμος είτε έχει μπει σε πιο ώριμη ηλικία. Στο πρόγραμμά μου, ο καθένας τους θα βρει κάτι σύμφωνο με την ψυχή του, θα ακούσει κάτι οικείο.
-Είσαι νευρικός πριν από μια παράσταση;
- Ανησυχείς; Οχι. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό. Συνήθισα τη σκηνή: ήμουν σε αυτήν από την ηλικία των έξι ετών και ξεκίνησα ως μαθητής σε ένα παιδικό μουσικό σχολείο στο Σμολένσκ της πατρίδας μου. Το κύριο πράγμα είναι να βγείτε σε ανθρώπους με ζεστή καρδιά, να αγαπήσετε ειλικρινά αυτούς για τους οποίους τραγουδάτε - τον καθένα και τον καθένα. Ομολογώ, έχω το δικό μου μικρό μυστικό: πριν ξεκινήσει η συναυλία, παρακολουθώ ήσυχα το κοινό να μπαίνει στην αίθουσα και νοερά, με τα μάτια μου, λέω γεια σε όλους και μετά βγαίνω στην αίθουσα σε άτομα που ήδη γνωρίζω - ωραίους, έξυπνους ανθρώπους, ενώ άλλοι δεν Μην πάτε στη Φιλαρμονική!
- Γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι ακροατές σας είναι γυναίκες;
- Καλά! Νομίζω ότι δεν ενσαρκώνω τις χειρότερες αντρικές εικόνες στη σκηνή.

Το πρόγραμμα συναυλιών δύο μερών περιλαμβάνει περισσότερους από είκοσι αριθμούς, σχεδιασμένους για μια μεγάλη ποικιλία γεύσεων - ρωσικά ειδύλλια, λαϊκά τραγούδια, σοβιετική και ξένη ποπ μουσική του 20ού αιώνα. Υπάρχει ένα κομψό ειδύλλιο, όχι χωρίς ειρωνική κοκέτα, "Αλλά σ' αγαπώ ακόμα!", και τα τολμηρά τραγούδια του "Along the Piterskaya" με τους "Peddlers" και συναισθηματικές, σαγηνευτικές συνθέσεις του Arno Babajanyan από το ρεπερτόριο του Muslim Magomayev - ένας από τους αγαπημένους του τραγουδιστές Vladislav, και ψυχωμένες μελωδίες της σοβιετικής και ξένης ποπ μουσικής του περασμένου αιώνα, δημοφιλείς στον κόσμο.

Συνολικά, ο Kosarev έχει περισσότερα από επτά προγράμματα για λαϊκή ορχήστρα, και στο γενικό «απόθεμα» του καλλιτέχνη υπάρχουν πάνω από τετρακόσια έργα έτοιμα για παράσταση, στο μόνιμο «περιουσιακό του στοιχείο». Και τώρα το κοινό έχει συνδεθεί συναισθηματικά με τον τραγουδιστή. Χειροκροτάει με ευγνωμοσύνη. Ψάλλει «μπράβο». Χτυπά τα χέρια του στο ρυθμό. Εκρήγνυται από χαρά και, τέλος, μετά από παράκληση του τραγουδιστή, τραγουδά μαζί του... Οι θαυμαστές θεατές ορμούν στη σκηνή με λουλούδια και δώρα, προσπαθώντας να του εκφράσουν τα προσωπικά τους λόγια αναγνώρισης.

Φορτίζετε τους ακροατές σας με την ισχυρή σας ενέργεια τόσο πολύ που προφανώς χρειάζεται πολύς χρόνος για να την επαναφέρετε; Έχετε κάποιους κανόνες συμπεριφοράς την ημέρα της συναυλίας;
- Ναι σίγουρα. Προσπαθώ με κάποιο τρόπο να συγκεντρωθώ, να είμαι μόνος και, φυσικά, χωρίς φασαρία και αχαλίνωτη διασκέδαση αυτή τη μέρα, για να βγω σε ανθρώπους με αγνή, ζεστή καρδιά, γεμάτη αγάπη για αυτούς για τους οποίους θα τραγουδήσω. Θυμάστε πώς στο τραγούδι του Bulat Okudzhava; «Θα βάλω την καρδιά μου στην αγάπη». Και μετά, κοιτάζοντας την αίθουσα, επικοινωνήστε μαζί τους μέσω τραγουδιού, αλληλεπιδράστε τόσο με τους πάγκους όσο και με το μπαλκόνι, χωρίς να παρακάμψετε κανέναν με την προσοχή σας.

Θέλω να μάθω τα πάντα για το είδωλό μου. Και ο Vladislav Kosarev, στα έξι χρόνια της σόλο καριέρας του, έγινε είδωλο για τους ακροατές του. Δεν θα κρύψω ότι είμαι ένας από τους θαυμαστές του καλλιτέχνη από τότε που γνώρισα τη δουλειά του και άκουσα τον μοναδικό βαρύτονό του - ζεστό, απαλό, ολόφωνο, με περιτυλιγμένο βελούδινο χαμηλό τέλος και ευγενείς, αγνές νότες στο πάνω μέρος. Αυτό δεν είναι απλώς επαγγελματίας ανώτερη τάξη, είναι ένα πολύ φωτεινό και ειλικρινές άτομο - τόσο στη δημιουργικότητά του όσο και στη στάση του απέναντι στους ανθρώπους.
Ο Vladislav Kosarev έχει μια πολύ καθαρή και ειλικρινή βιογραφία. Μουσική σχολή και κολέγιο στη γενέτειρά του Σμολένσκ, η διάσημη Ρωσική Ακαδημία Μουσικής Gnessin, αποφοίτησε με άριστα το 2001, και στη συνέχεια - επιτυχημένη δουλειάμαέστρος της ανδρικής χορωδίας δωματίου της Μόσχας «Peresvet», διάσημο βραβείο - πρώτο βραβείο στον Πρώτο Διεθνή Διαγωνισμό Χορωδιακών Διευθυντών με το όνομα A. Yurlov. Αλλά είναι στη φύση του ανθρώπου να ονειρεύεται. Και ο Βλάντισλαβ ονειρευόταν σόλο τραγούδικαι εκπλήρωσε το όνειρό του, μια μέρα γυρίζοντας μπροστά στο κοινό, και από τότε, τώρα στην έβδομη σεζόν του, τραγουδάει και απολαμβάνει πλήρης αναγνώρισηαπό τους ακροατές σας. Η σόλο καριέρα του καλλιτέχνη στέφθηκε με δύο υψηλά βραβεία - το Τάγμα της Πίστεως. Ελπίδα. Αγάπη» και το χρυσό παράγγελμα «Υπηρεσία στην Τέχνη». Θα ήθελα να μάθω πώς τροφοδοτεί τη δημιουργικότητά του, ποιες δραστηριότητες αναψυχής προτιμά...

Ο Βλάντισλαβ παραδέχεται πόσο σημαντική είναι για αυτόν η ενότητα με τη φύση, χωρίς την οποία δεν μπορεί να τραγουδήσει. Είναι έτοιμος να επικοινωνήσει με τη φύση σε κάθε καιρό και οποιαδήποτε εποχή του χρόνου. Ειδικά κοντά του αυτοφυής φύσηΗ περιοχή του Σμολένσκ, με την οποία συνδέονται η παιδική του ηλικία και η εφηβεία του. Στην περιοχή της Μόσχας, που δεν απέχει πολύ από τον τόπο καταγωγής του, η μυρωδιά της γης είναι εντελώς διαφορετική, η ενέργεια είναι διαφορετική και τα βότανα δεν είναι τα ίδια. Και ο Βλάντισλαβ λατρεύει να συλλέγει φαρμακευτικά βότανα, από τα οποία γνωρίζει πολλά: ανάμεσά τους - φαρμακευτικό αχυρόχορτο, παγκόσμιο υπερικό, αρωματικό λιβάδι, σπάνιο για Ρωσικά μέρηρείκι... Όλοι τους όχι μόνο καταπραΰνουν και θεραπεύουν, αλλά και επιστρέφουν στην ανεμελιά και χαρούμενη ώραπαιδική ηλικία, και αυτή η κατάσταση είναι απαραίτητη για τη δημιουργικότητα.

Όταν το καλοκαίρι, μια ωραία μέρα, περιπλανιέσαι σε ένα χωράφι, νιώθεις πάλι σαν ένα παιδί που είναι ανοιχτό σε όλο τον κόσμο και κάνει ό,τι θέλει εκείνη τη στιγμή - χαίρεται, κλαίει, ουρλιάζει. Χρειάζομαι αυτόν τον καθαρό αυθορμητισμό, που με βοηθά να ξαναβρώ τον εαυτό μου και να συναρμολογήσω τον εαυτό μου», παραδέχεται ο Kosarev. - Σε μια βροχερή μέρα, είναι καλό απλώς να σκαρφαλώσετε σε μια σκηνή και να βυθιστείτε στην ανάγνωση ενός από τους αγαπημένους σας συγγραφείς - Turgenev, Leskov, Kuprin, Chekhov. Δεν μιλάω για τον Πούσκιν: αυτό είναι αυτονόητο. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς επικοινωνία με τη φύση.
- Είμαι περίεργος, το επάγγελμα του μαέστρου επηρεάζει κάπως τις τρέχουσες δραστηριότητές σας; Βοηθάει;
- Νομίζω ότι καμία γνώση στη ζωή δεν είναι περιττή. Για παράδειγμα, συνειδητοποίησα αμέσως με τι υπέροχη και καταπληκτική ορχήστρα στο Νοβοσιμπίρσκ έπρεπε να τραγουδήσω! Είχα ακούσει παλιότερα από συναδέλφους μουσικούς για το υψηλό επαγγελματικό επίπεδο του Ρώσου Ακαδημαϊκού στην πόλη σας και τώρα είχα την τιμή να τραγουδήσω μαζί του. Αυτή είναι μια τέτοια χαρά! Μερικές φορές με πληγώνει όταν ακούω κάποια περιφρόνηση για τους λαϊκιστές: τι μπορούν να κάνουν αυτά τα ακορντεόν και οι μπαλαλάϊκες! Μερικές φορές μπορείς να κάνεις φάρσες και να κάνεις φάρσες! Αρχι μαέστροςμαέστρος ορχήστρας Vladimir Polikarpovich Gusev - Εθνικός καλλιτέχνηςΗ Ρωσία, ένας μουσικός με υψηλό γούστο και κατανόηση, και δεν εκπλήσσομαι που στην πόλη σας αγαπούν τόσο πολύ την ορχήστρα και πηγαίνουν σε αυτήν, πράγμα πολύ σπάνιο. Και χάρηκα ιδιαίτερα που συνεργάστηκα με μια τέτοια ομάδα και έναν μαέστρο τέτοιας τάξης, για να καταλάβω ότι έχουμε έναν κοινό στόχο μαζί του: να φύγει ένας άνθρωπος από τη συναυλία με ένα αίσθημα γιορτής στην ψυχή του. Νομίζω ότι τα καταφέραμε μαζί.
- Ο Magomayev είναι το είδωλό σου, υπάρχουν άλλοι αγαπημένοι τραγουδιστές;
- Ναι, φυσικά, και είναι πολλά από αυτά. Από τους ξένους λατρεύω τα ψηλά φωνητικά των Ιταλών Titta Ruffo, Tito Gobbi, Lauri Volpi. Παρεμπιπτόντως, δυστυχώς, δεν έχω φτάσει ακόμα στο υπέροχο βιβλίο του Lauri Volpi «Vocal Parallels». Πόσο ωραίες φωνέςστην ιστορία της ρωσικής σχολής όπερας!.. Μου αρέσει τραγουδιστές της ποπτη σοβιετική περίοδο της χώρας μας, όταν εκτιμούσαν το αληθινό, γεμάτο ψυχή τραγούδι, το οποίο ήταν κατανοητό στους ανθρώπους και αγαπήθηκε βαθιά. Αυτοί είναι οι Yuri Gulyaev, Mark Bernes, Evgeniy Martynov, Anna German, Klavdiya Shulzhenko, Petr Leshchenko, Georg Ots... Έχουν υπάρξει πολλοί στην ιστορία εθνική σκηνή, στη συνέχεια εργάστηκαν επαγγελματικά και με αληθινή αγάπηστο είδος του τραγουδιού, το οποίο, δυστυχώς, δεν υπάρχει τώρα, όπως δεν υπάρχουν συνθέτες του επιπέδου που ήταν στη σοβιετική εποχή.
- Μα πού τα άκουσες όλα αυτά τα τραγούδια; Πολλοί από τους συνομηλίκους σας προτιμούν κάτι εντελώς διαφορετικό!
- Οι γονείς μου λάτρευαν αυτά τα τραγούδια και έπαιζαν συνεχώς στο σπίτι. ναι και Σχολή ΜουσικήςΑνέπτυξε το γούστο μου προς τη σωστή κατεύθυνση, με έμαθε να ξεχωρίζω το καλό από το κακό.
- Είχα την ευκαιρία να ακούσω πολλά τραγούδια εν καιρώ πολέμου ερμηνευμένα από εσάς. Όλοι ακούγονται με τόση ζεστασιά, τόσο πειστικά που δεν μπορούν παρά να ενθουσιάσουν. Πώς συντονίζεστε στο σωστό κύμα;
- Και δεν χρειάζεται να συντονιστώ στο σωστό κύμα. Για μένα, ο προηγούμενος πόλεμος είναι μέρος της ιστορίας της χώρας μου, η οποία επηρέασε και την οικογένειά μου: ο παππούς μου πολέμησε και βίωσε όλες τις θλίψεις του πολέμου και τη δύσκολα κερδισμένη ευτυχία της νίκης. Και όταν τραγουδάω τα υπέροχα τραγούδια "The Enemies Burned My Own Hut", "Katyusha", "We Haven't Been Home for Long Time", "In the Dugout" και άλλα τραγούδια από την πρώτη γραμμή, πάντα θυμάμαι τον παππού μου...
- Οικογενειακές αξίεςσημαντικό για σένα;
- Αναμφίβολα. Ναι, και η συμμετοχή μου σε εκδηλώσεις, αφιερωμένο στην ΗμέραΗ οικογένεια, η αγάπη και η πίστη είναι άμεση επιβεβαίωση αυτού.
- Το ζώδιό σας είναι Τοξότης και αυτοί οι άνθρωποι, κατά κανόνα, είναι μανιώδεις ταξιδιώτες. Είσαι ένας από αυτούς;
- Σε ποιον δεν αρέσει να ταξιδεύει;.. Αλλά με τα χρόνια της δουλειάς μου ως μαέστρος, έχω ταξιδέψει σε τόσες πολλές χώρες κατά τη διάρκεια περιοδειών και Μητέρα πατρίδαπαρέμεινε άγνωστο, τώρα προλαβαίνω. Ταξιδεύω σε όλη τη χώρα με τόση ευχαρίστηση και περιέργεια, χωρίς να παύω να εκπλήσσομαι από την απεραντοσύνη, την ποικιλομορφία και την ομορφιά της!
-Είσαι τόσο δημοφιλής που στα κοινωνικά δίκτυαΥπάρχουν ακόμη και κοινότητες φίλων και θαυμαστών σας στο VKontakte και στο Facebook. Επικοινωνείς μαζί τους;
- Αυτές οι ομάδες ζουν μια ανεξάρτητη ζωή, ανεξάρτητα από εμένα και τη δημιουργικότητά μου.
- Vladislav, τόσο το επάγγελμά σου όσο και το περιβάλλον στο οποίο πρέπει να κινηθείς γεννούν δύσκολες σχέσεις, μερικές φορές δίνουν περιττή αρνητικότητα και σου χαλάνε τη διάθεση. Πώς διατηρείτε τη χαρά και την καλή στάση;
- Ξέρω πώς να αφαιρώ τον εαυτό μου και να αποσυνδέομαι από οτιδήποτε δυσάρεστο, να ξεφεύγω από τα αρνητικά - διαφορετικά δεν θα έχω αρκετά νεύρα - και να συντονίζομαι στη χαρά. Η φιλοσοφία της ζωής μου είναι να είμαι ευτυχισμένος, ό,τι κι αν γίνει, και να απολαμβάνω τη ζωή!
- Υπάρχει πολιτική στη ζωή σου;
- Όλοι στη ζωή πρέπει να ασχολούνται επαγγελματικά – συμπεριλαμβανομένης της πολιτικής. Το επάγγελμά μου είναι να τραγουδάω και να μου δώσει ο Θεός να κάνω καλά τη δουλειά μου!
-Τι είναι η ψυχή για σένα;
- Η ψυχή είναι μια πραγματική ουσία, και η θέση της είναι στην καρδιά μας, γι' αυτό πονάει, και ανησυχεί, και γίνεται κομμάτια από τη θλίψη ή την ευτυχία.
- Είναι στη φύση του ανθρώπου να μη σταματά εκεί. Στο είδος σου έχεις φτάσει, όπως λένε, το ταβάνι. Με την πάροδο του χρόνου, η φωνή σας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη δύναμη, η πτήση, η ομορφιά και η τελειότητα του ήχου κρύβεται μέσα της. Έχετε σκεφτεί ποτέ την όπερα;
- Η όπερα είναι η αγάπη μου και το κρυφό μου πάθος. Και εργάζομαι προς αυτή την κατεύθυνση - μελετάω με έναν έμπειρο δάσκαλο, μαθαίνω μέρη όπερας και εξοικειώνομαι με την τεχνική bel canto. Άρα όλα είναι πιθανά. Όπως λένε, ποτέ μην λες ποτέ. Και δεν αποκλείω μια καριέρα όπερας για μένα στο μέλλον.
- Με την ενδελεχή προσέγγισή σας σε οποιαδήποτε επιχείρηση, δεν έχω καμία αμφιβολία για την επιτυχία στον νέο σας τομέα. Έχετε ακούσει ότι σύντομα θα σας δούμε ως έναν από τους παρουσιαστές του αγαπημένου σας προγράμματος «Romance of Romance»;
- Λοιπόν, αυτό είναι ένα έργο για ένα πρωτοχρονιάτικο πρόγραμμα, όπου θα είμαι ένας από τους τέσσερις παρουσιαστές.
- Η στάση σας στο πρόσφατο έργο «Δημιουργικά Σχολεία «Εργαστήρια Τέχνης» μέσω του Ιδρύματος Κοινωνικών και Πολιτιστικών Πρωτοβουλιών, του οποίου ηγείται η Σβετλάνα Μεντβέντεβα, με ένα ταξίδι στο Plyos, στην περιοχή Ivanovo, όπου εσείς, μαζί με τον τραγουδιστή Yan Osin, κάνατε master classes σε φοιτητές Ivanovsky Μουσική Σχολή ?
- Λοιπόν, είναι καλό να βοηθάς τους νέους και αυτά δεν είναι ακριβώς master classes, αλλά απλώς συνομιλίες για επαγγελματικά θέματα, απαντήσεις σε ερωτήσεις, συμβουλές, διαβουλεύσεις. Όλοι οι μελλοντικοί μουσικοί το χρειάζονται πραγματικά, πρέπει να καλλιεργήσουμε ευρύτερα τέτοιες χρήσιμες πρωτοβουλίες.
- Σταθήκατε για να αντιμετωπίσετε το κοινό πριν από έξι χρόνια - αυτή είναι η εποχή που ξεκίνησε η σόλο καριέρα σας. Θυμάσαι εκείνο το πρώτο συναίσθημα στη σκηνή σε έναν νέο ρόλο για σένα;
- Ναι, θυμάμαι πολύ καλά. Ήταν ένα αίσθημα ευτυχίας, ευφορίας και μια υπέροχη πτήση.
- Τι άλλο σε κάνει χαρούμενο;
- Τα μάτια του κοινού μου μετά τη συναυλία.
- Τι γίνεται με το «σταρ»; Το νοιώθεις;
Ο Βλάντισλαβ γελάει. Και αυτό το γέλιο περιέχει τα πάντα: την επίγνωση της δύναμής του πάνω στις καρδιές του κοινού και τη σεμνότητα που χαρακτηρίζει τον τραγουδιστή, που δεν του επιτρέπει να το παραδεχτεί, και την απολύτως κατανοητή χαρά της ζωής και την ολοκληρωμένη δημιουργικότητα.

Μαργαρίτα ΝΤΑΝΙΛΟΒΑ,
μέλος της Ένωσης Δημοσιογράφων της Ρωσίας

Φωτογραφία των Maya VOYCHENKO και Sergei YASYUKEVICH

Ένα μεγάλο περιμένει τους κατοίκους του Σμολένσκ στις 8 Μαρτίου εορταστική συναυλία Vladislav Kosarev,
βαρύτονος σπάνιας ομορφιάς και δύναμης, καλλιτέχνης σπάνιας σκηνικής γοητείας.

Ο Vladislav Kosarev δεν εμφανίζεται πολύ συχνά στο Σμολένσκ, αλλά είναι συμπατριώτης μας!..
Η καριέρα ενός μουσικού εξελίσσεται αρκετά επιτυχημένα, αλλά στο σπίτι, πώς είναι
Συχνά συμβαίνει το ταλέντο του να μην έχει λάβει τη δέουσα αναγνώριση. Νομίζω
Ήρθε η ώρα οι κάτοικοι του Σμολένσκ όχι μόνο να αναγνωρίσουν τον υπέροχο καλλιτέχνη από τη θέα, αλλά και
να είναι περήφανος για την καταγωγή του. Άλλωστε όλοι όσοι έχουν ακούσει το ΔΙΚΟ ΜΑΣ
Ο Κοσάρεβα θα συμφωνήσει: η απόδοσή του δεν σε αφήνει αδιάφορο!
Η "Smolenskaya Gazeta" παρουσιάζει στην προσοχή σας αποκλειστική συνέντευξητραγουδιστής,
ετοιμάστηκε από την κριτικό τέχνης Natalya Krasilnikova (διαδικτυακή έκδοση).

Κάθε δημοσιογράφος έχει ήρωες που γίνονται κομμάτι του
μοίρα. Όταν μεγαλώσεις στην προσωπικότητα του ατόμου για το οποίο γράφεις τόσο πολύ που
Τα όρια μεταξύ επαγγέλματος και ζωής είναι ασαφή. Τραγουδιστής Vladislav Kosarev για
Είμαι ένας από αυτούς τους ήρωες. Γιατί η τέχνη είναι τόσο σαγηνευτική και σαγηνευτική;
Βλάντισλαβ; Μια φωνή σπάνιας, εκπληκτικής ομορφιάς; Ναι, χωρίς αμφιβολία. Αλλά
Σίγουρα υπάρχουν τραγουδιστές με πιο όμορφες φωνές! Δραματικός
επιδεξιότητα; Και αυτό είναι αλήθεια, αλλά σήμερα τραγουδιστές χωρίς υποκριτικό ταλέντο απλά δεν μπορούν
επιβιώσει στη μουσική αγορά! Νομίζω ότι το φαινόμενο Kosarev είναι
το ανεξάντλητο ΦΩΣ της ΨΥΧΗΣ, που κυλάει από τα μάτια του, χορταίνει τη χροιά
τις φωνές του και την όλη του σκηνική παρουσία. Μετά τις συναυλίες Βλ. Κοσάρεβα
και στην επικοινωνία μαζί του, ο κόσμος φαίνεται με άλλα μάτια, και αρχίζεις να το καταλαβαίνεις αυτό
Υπάρχει πάντα διέξοδος – ακόμα και από τις πιο φαινομενικά απελπιστικές καταστάσεις.
Τι ισχυρό φορτίο θετικής ενέργειας πρέπει να έχει κάποιος για να γεννήσει
Ένα φως στην άκρη ενός τούνελ! Ειλικρινά, δεν γνωρίζω τον έπαινο του καλλιτέχνη υψηλότερο
αυτό! Vladislav Kosarev – Προσωπικότητα. Είναι έξυπνος, βαθύς, εξαιρετικός
σύντροφος. Είμαι βέβαιος ότι οι ακροατές του Σμολένσκ, που δικαίως είναι περήφανοι,
ότι αυτός ο μοναδικός καλλιτέχνης είναι συμπατριώτης τους θα είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο
Οι στοχασμοί του Kosarev για τη ζωή και το έργο.

Αρχή

- Vladislav, είσαι ο νικητής του Πρώτου Διεθνούς Διαγωνισμού Χορωδιών
μαέστροι με το όνομα Alexander Yurlov. Δεν το έχω βρει πουθενά
αναλυτικές πληροφορίες για αυτόν τον διαγωνισμό. Εν τω μεταξύ, αυτή είναι η αρχή της δικής σας
σταδιοδρομίες. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για τον διαγωνισμό;

- Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο Αικατερινούπολη το 2001. τελείωνα
πρακτική άσκηση βοηθού στη Ρωσική Ακαδημία Μουσικής Gnessin και
Εδώ και ένα χρόνο εργάζεται ως χοράρχης στην ανδρική χορωδία δωματίου «Peresvet». έχω
υπήρχε, θα έλεγε κανείς, ένα μαχητικό αίσθημα που δεν συνειδητοποιήθηκε πλήρως: στο
Το 1999, ενώ σπούδαζα στο πέμπτο έτος στο Gnesinka, πήγα σε έναν διαγωνισμό χορωδίας
μαέστροι στην πόλη Salavat στο Μπασκορτοστάν και έλαβαν δίπλωμα ΙΙ.
Ωστόσο, ήθελα περισσότερα. Ο διαγωνισμός που πήρε το όνομά του από τον Yurlov είχε ένα παραδοσιακό
δομή και διεξήχθη σε τρεις γύρους: ο πρώτος – διεξαγωγή? δεύτερο – δουλειά
με χορωδία? το τρίτο είναι μια συναυλία της παράστασης με μια χορωδία, με την οποία εμείς
εργάστηκε στον δεύτερο γύρο. Για μένα αυτός ο διαγωνισμός είναι ενδιαφέρον γιατί
για πρώτη φορά στην ιστορία των διαγωνισμών μαέστρων χορωδίας, πρώτη θέση
κοινόχρηστο από αποφοίτους του ίδιου εκπαιδευτικού ιδρύματος - RAM με το όνομα
Gnesins. Το Grand Prix απονεμήθηκε στον Alexander Solovyov, ο οποίος τότε δούλευε
Χοράρχης στη Χορωδία Δωματίου του Vladimir Minin (τώρα είναι ο μαέστρος
Θέατρο Μπολσόι), και το πρώτο βραβείο πηγαίνει στον ταπεινό υπηρέτη σου. Η Σάσα και εγώ
σπούδασε στη Gnesinka με έναν καθηγητή - τον Vladimir Onufrievich Semenyuk.
Στο διαγωνισμό Yurlov, δούλεψα με τη χορωδία δωματίου "Lik" της πόλης του Αικατερινούμπουργκ. Εγώ
διηύθυνε το "Spring" του Rachmaninov, το "On the Ship" από τον Taneyev και στον τρίτο γύρο
– ένας αριθμός από τη «Λειτουργία» του Ραχμανίνοφ. Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής στο
Ο Βλαντιμίρ Νικολάεβιτς Μίνιν ήταν στο Αικατερινούμπουργκ και ήταν αυτός που μου έδωσε
Δίπλωμα 1ου Βραβείου. Η νίκη στον διαγωνισμό Yurlov μου έδωσε
ευκαιρία να γίνει μαέστρος της χορωδίας Peresvet μετά από ένα χρόνο εργασίας εκεί
χοράρχης.

Γίνε καλλιτέχνης
- Πόσο σημαντική είναι η αξιολόγηση των ανθρώπων γύρω σας;
τόσο τη δημιουργικότητά σας όσο και τις προσωπικές σας ιδιότητες;

- Υπάρχει ένας κύκλος ανθρώπων των οποίων η γνώμη είναι εξαιρετικά σημαντική για μένα. Αυτοί είναι οι γονείς μου,
δασκάλους, στενούς φίλους και μερικούς από τους θεατές μου. Το εκτιμώ πολύ
την εμπιστοσύνη του κοινού που πηγαίνει συνεχώς στις συναυλίες μου εν αναμονή
κάτι νέο, ενδιαφέρον, περιμένοντας ένα θαύμα. Αλλά να πω ότι εγώ
Παρακολουθώ πληροφορίες για τον εαυτό μου στο Διαδίκτυο - συγκεκριμένα,
αναρτήσεις ιστολογίου, σχόλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης – δεν μπορώ. Προσπαθώ να ζήσω
σύμφωνα με τον Alexander Sergeevich Pushkin, αυτός, κατά τη γνώμη μου, έδωσε ένα καθολικό
συμβουλή: «Με την εντολή του Θεού, Μούσα, να είσαι υπάκουος! Χωρίς φόβο προσβολής, όχι
απαιτώντας ένα στέμμα, δέξου τον έπαινο και τη συκοφαντία αδιάφορα και μην αμφισβητείς τον ανόητο!».
Όσο για την αξιολόγηση των προσωπικών μου ιδιοτήτων, εγώ πάλι
Επικεντρώνομαι σε μια ομάδα ανθρώπων των οποίων οι απόψεις είναι πολύ σημαντικές για μένα. Εγώ
Δεν είμαι αντικοινωνικός άνθρωπος και, μου φαίνεται, δεν παραβαίνω
γενικά αποδεκτά ηθικά πρότυπα. Κάνω ό,τι θεωρώ απαραίτητο και έτσι ζω
όπως νομίζω ότι είναι σωστό.

- Παρεμπιπτόντως, για τους κανόνες! Πρόσφατα σε ένα από τα τηλεοπτικά προγράμματα άκουσα:
«Τα πιο τρομερά πράγματα στον πλανήτη συμβαίνουν επειδή οι άνθρωποι
ακολούθησε τους κανόνες." Πώς νιώθετε για τους ΚΑΝΟΝΕΣ;

- Διαφωνώ ουσιαστικά με αυτή τη δήλωση! Παραβίαση ορισμένων
κανόνες, κοντράροντας τη συνείδησή τους, οι άνθρωποι δημιουργούν για τον εαυτό τους και τους γύρω τους
ένας τεράστιος αριθμός προβλημάτων. Πιστεύω ότι το ερώτημα δεν είναι αν
οι άνθρωποι ακολουθούν τους κανόνες, αλλά από τι καθοδηγούνται γενικά όταν κάνουν ορισμένα
άλλες ενέργειες. Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις μου, οι άνθρωποι διαπράττουν ένα τεράστιο ποσό
ανάρμοστες, συχνά άθλιες, ενέργειες ακριβώς επειδή δεν υπάρχει
ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ τους κανόνες, αλλά ζουν χωρίς καμία ηθική οδηγία.

- Τι παρορμήσεις χρειάζεσαι για δημιουργικότητα - εκτός από τις γυναίκες, φυσικά;
- Προσπαθώ να βρω αυτές τις παρορμήσεις σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής - ακόμα και σε
τα πιο, εκ πρώτης όψεως, καθημερινά. Θα μπορούσε να είναι η παρακολούθηση μιας γάτας,
Ένας τρομερός χούλιγκαν που μένει στο σπίτι μου. θρόισμα των φύλλων? τυχαία ματιά
άγνωστοι στο δρόμο? ένα κομμάτι από κάποια φράση που είδα κατά λάθος
πάνω από τον ώμο ενός άνδρα που διαβάζει στο μετρό. Συνήθως όταν περπατάτε
στο δρόμο ή στο μετρό, προσπαθείς να κάνεις ένα διάλειμμα από τη δουλειά και μετά
τέτοιες απροσδόκητες παρορμήσεις, αντίθετα, σε κάνουν να θέλεις να βυθιστείς
δημιουργικότητα με ανανεωμένο σθένος! Προσπαθώ να διευρύνω συνεχώς το φάσμα
πηγές έμπνευσής σας. Το ξαναείδα πρόσφατα
ταινία "Three Poplars on Plyushchikha". Εδώ και αρκετές εβδομάδες έχω
τα μάτια του Oleg Efremov όταν ο ήρωάς του κάθεται στο Βόλγα,
ακουμπώντας τους αγκώνες στο τιμόνι... Σε αυτό το βλέμμα είναι το Σύμπαν, είναι ιδιοφυΐα!!!
Τώρα θυμάμαι συχνά αυτή τη σκηνή όταν δουλεύω στο Σοβιέτ
ποπ ρεπερτόριο.

- Στη συνέντευξη μιλάς αρκετά για την αυτοκριτική σου.
Την ίδια στιγμή, στο Ράδιο Πετρούπολης, απαντώντας η παρουσιάστρια Natalya Zavyalova,
είπες κυριολεκτικά το εξής: «Είμαι τρομερός Samoyed!» Τι νομίζετε
η διαφορά μεταξύ αυτοκριτικής και αυτοκριτικής;

- Είναι πολύ απλό - ένα άτομο που κάνει αυτοκριτική δεν χρειάζεται να είναι Samoyed:
μπορεί να δει τόσο θετικά όσο και αρνητικά
χαρακτηριστικά και περιγράψτε αποτελεσματικούς τρόπους για τη διόρθωση των ελλείψεων. Samoyed
απασχολημένος με την αιώνια αυτοεξευτελισμό, αναζητώντας ιδιότητες που μπορεί και
να μην είναι. Ταυτόχρονα, κατηγορεί κυρίως τον εαυτό του για όλα τα δεινά του κόσμου. Αυτό
καταστροφικές για το άτομο. Είναι πολύ δύσκολο για τους Samoyeds να επιβιώσουν στο δικό μας
πραγματικότητα, οπότε πιστεύω ότι με τέτοιες εκδηλώσεις ένα άτομο
πρέπει να πολεμήσει. Μιλώντας για τον εαυτό μου, στα πρώτα χρόνια της σόλο καριέρας μου
Με εμπόδιζε η αυτοκριτική μου, αλλά σταδιακά την ξεπέρασα.

- Ποιος τύπος προσωπικότητας πιστεύετε ότι οι καλλιτέχνες κινδυνεύουν από πυρετό των αστεριών;
- Άτομα που δεν αγαπήθηκαν στην παιδική ηλικία και που για διάφορους λόγους,
νιώθουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Μετά ως αποζημίωση
Ο «πυρετός των αστεριών» εμφανίζεται ως ένας τρόπος ψευδούς αυτοεπιβεβαίωσης. Είμαι αυτό
Λέω με βάση τις δικές μου παρατηρήσεις: η ζωή μου έδωσε συναντήσεις με
πραγματικοί τιτάνες - Svyatoslav Richter, Mstislav Rostropovich,
Ο Σεργκέι Σκρίπκα και πολλοί άλλοι Δημιουργοί. Είναι εξαιρετικά απλά και
φυσικό γιατί δεν χρειάζεται να αποδείξουν τίποτα σε κανέναν. Προσωπικότητα σε
είναι πάντα ορατή στη σκηνή - ακόμα κι αν είναι μαθητής. Πιστεύω ότι το «σταρ» είναι
Είναι ένα είδος διαταραχής όταν ανεβάζεις τον εαυτό σου στην τάξη ενός ειδώλου, ενός ειδώλου.

- Σε μια από τις συνομιλίες, απαντώντας στην ερώτησή μου: «Σε ποια ποιότητα εκτιμάς περισσότερο
Ανθρωποι; απάντησες: «Ευθυμία». Αλλά ικανός για ευθυμία
να είσαι απατεώνας. Εξάλλου, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις μου, είναι συχνά απατεώνες
πολύ γοητευτικός. Πώς να διαφοροποιήσετε;

- Δεν νομίζω ότι ένας απατεώνας είναι ικανός να είναι χαρούμενος άνθρωπος! Στερείται
το δώρο να αγαπά τη ζωή, τον κόσμο, τους ανθρώπους, είναι βασικά ανίκανος να είναι ανοιχτός
και ειλικρινής. Πώς μπορεί να απολαύσει τη ζωή αν με τις πράξεις του και
δείχνει μίσος απέναντί ​​της;;

Το αριστούργημα του Μίνκοφ
- Το καλοκαίρι του 2013, το "Culture" παρουσίασε το "Romance of Romance", αφιερωμένο στο
στη μνήμη του Mark Minkov. Ερμήνευσες τη σύνθεση του Minkov βασισμένη στα ποιήματα του Evgeniy
Yevtushenko "Ακούγοντας το τραγούδι του Solveig". Νομίζω ότι αυτό είναι ένα από τα πιο
τις σημαντικές δημιουργικές σας νίκες των τελευταίων χρόνων. Μπορείτε να μάθετε
η ιστορία της εμφάνισης του αριστουργήματος του Minkov - Yevtushenko στο ρεπερτόριό σας;

- Η αρχισυντάκτρια του "Romance of Romance" Alla Sergeevna Goncharova με πήρε τηλέφωνο
και προσφέρθηκε να εκτελέσει αυτό το πράγμα. Είπε ότι το τραγούδι ουσιαστικά δεν είναι
είναι γνωστό, αν και κάποτε το τραγουδούσαν οι Muslim Magomayev και Lev Leshchenko. Στο
Όταν ετοιμάζω νέο υλικό, δεν ακούω ποτέ ηχογραφήσεις άλλων τραγουδιστών και
Δεν παρακολουθώ βίντεο για να μην απορροφώ τους τόνους των άλλων. Κοίταξα τις σημειώσεις
"Solveig" και συνειδητοποίησα ότι είχα βαρεθεί αυτή τη σύνθεση! Το τραγούδι δεν είναι περίπλοκο
φωνητικά, αλλά συναισθηματικά και μεταφορικά: σε τρία λεπτά πρέπει να είσαι σε θέση να μεταφέρεις
στροφή από τη ζωή στο θάνατο. Καθώς δούλευα το τραγούδι, αναρωτήθηκα:
ΤΙ μπορεί να τρυπήσει έναν άνθρωπο ώστε να τον χάσει ο θάνατος
φρίκη; Και βρήκα την απάντηση: μόνο πεποίθηση, ακλόνητη πίστη ότι η αναχώρησή μας
ο άλλος κόσμος δεν είναι το τέλος. Το τραγούδι του Minkov έχει μια πολύ σαφή σειρά γεγονότων:
ο άνθρωπος λέει ψέματα και πεθαίνει. Θυμηθείτε τις πρώτες λέξεις: «Είμαι ξαπλωμένος με κλειστά μάτια,
σε ένα έρημο δωμάτιο. Και ο πόνος είναι ο πικρός, και ο πόνος ο πιο γλυκός..."
Ο πόνος του ήρωα είναι τόσο τρομερός που γίνεται γλυκός! Και δίπλα είναι ένα άλλο
έναν κόσμο όπου υπάρχουν πεύκα, όπου είναι ο ήλιος, όπου υπάρχει ζωή, φως, αγάπη. "Το τραγούδι του Solveig"
Ο Γκρίγκα, κατά τη γνώμη μου, σε αυτή την περίπτωση γίνεται φωνή αγγέλου, σωτήριο
νήμα για τον ήρωα. Ένας άντρας είναι στα πρόθυρα του θανάτου: είναι συντετριμμένος,
εξαντλημένος, άρρωστος. Και συμβαίνει ένα θαύμα που διώχνει αυτό το σκοτάδι μακριά του και
τον επαναφέρει στη ζωή. Μου φαίνεται ότι το ίδιο το «Song of Solveig» του Grieg
Δεν μπορεί να έχει τέτοια δύναμη για τον εαυτό του. Μόνο η Θέληση μπορεί να γίνει αυτή η δύναμη
Ο Θεός αποκαλύφθηκε μέσω κάποιου γεγονότος. Στο φινάλε («Όταν πεθάνω - και
τελικά, θα πεθάνω, αλλά θα πεθάνω: έτσι θα πρέπει να είναι!») Δεν άκουσα
απελπισία και καταστροφή. Ο ήρωας ωριμάζει για να καταλάβει: δεν είναι τρομακτικό
αφήνοντας αυτή τη ζωή όταν ξέρεις ότι υπάρχει ένας άλλος κόσμος όπου δεν υπάρχει
πόνο και βάσανα, όπου θα γίνεις αποδεκτός και θα συγχωρεθεί!

Δόξα και πολυτέλεια
- Άκουσα κάποτε από τον Ντμίτρι Ντίμπροφ ότι η ανθρώπινη ζωή στη σύγχρονη
Ο κόσμος βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: επιτυχία, φήμη, χρήματα, πολυτέλεια. Οι οποίες
Τι περιεχόμενο βάζετε σε καθεμία από αυτές τις έννοιες; Σε ποιο βαθμό το καθένα
έχουν νόημα για σένα;

- Από αυτές τις έννοιες, μόνο μία είναι πολύτιμη για μένα – Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ. Επενδύω σε αυτό
το νόημα για το οποίο μίλησε ο Antoine de Saint-Exupéry: «Η μόνη πολυτέλεια είναι
είναι η πολυτέλεια της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης». ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ είναι απλώς ένα εργαλείο για μένα,
που σας επιτρέπει να λύσετε διάφορα προβλήματα ζωής και δημιουργικότητας. Χρήματα σε ένα άτομο
έρχονται, κατά κανόνα, όταν κάνει τη δουλειά του επαγγελματικά και αποτελεσματικά
υπόθεση. Καταλαβαίνω ότι η άποψή μου είναι κάπως ιδεαλιστική, και πολλοί θα το έκαναν
Με μάλωναν - ειδικά στη χώρα μας! Δυστυχώς απέχουμε πολύ
πάντα οι άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους με μαεστρία λαμβάνουν αυτό που τους αξίζει
ανταμοιβή. Αυτό είναι ιδιαίτερα αισθητό, δυστυχώς, στους τομείς του πολιτισμού, της ιατρικής και
εκπαίδευση. Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ για μένα είναι αναπόσπαστο μέρος αυτού που κάνετε
κάτι πολύ απαραίτητο, σημαντικό και ουσιαστικό για τους ανθρώπους. Για μένα το concept
Η «επιτυχία» είναι κάπως συνώνυμη με την έννοια της «ζήτησης». Στο τέλος,
Μόνο ο ίδιος ο άνθρωπος μπορεί να αξιολογήσει αν είναι επιτυχημένος ή όχι. Και εγώ και εσύ
πιθανώς γνωρίζουμε ανθρώπους που μένουν σε πολυτελή σπίτια, οδηγούν
ξένα αυτοκίνητα κύρους, χαλαρώστε σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων... Αν όμως είναι τέτοια
ένα άτομο σηκώνεται το πρωί με τη σκέψη ότι θα πρέπει να επιστρέψει στην αναγάπητη δουλειά του,
Ακόμα κι αν φέρει ένα σταθερό εισόδημα, μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένο; ΜΕ
από τη σκοπιά της κοινωνίας - πιθανότατα, ναι. Από τη δική μου άποψη -
σιγουρα οχι. Ένας τέτοιος άνθρωπος δεν βιώνει ΧΑΡΑ που είναι αδύνατη
Αγοράστε για τα χρήματα. Είμαι πεπεισμένος ότι η χαρά γεννιέται όταν ένας άνθρωπος
απασχολημένος με αυτό που αγαπά και επικοινωνεί με ομοϊδεάτες του. Πρόσφατα εγώ
Διάβασα από έναν ψυχολόγο: «Η χαρά είναι υποπροϊόν της δεξιάς
οργανωμένες δραστηριότητες». Νομίζω ότι είναι υπέροχο! θα εκανα το ιδιο
μίλησε για επιτυχία. Όσο για το FAME, πάλι, για μένα δεν είναι στόχος, αλλά
συνέπεια. Όταν οι άνθρωποι χρειάζονται τη δημιουργικότητά σας - με ένα
πλευρές; από την άλλη πλευρά, η ποιότητα του μουσικού σας προϊόντος θα είναι
μοντέρνο και εμπορικό με την καλύτερη έννοια - τότε θα έρθει η φήμη. Αυτό είναι μέσα
ιδανικό. Αν και βλέπω συχνά ότι η φήμη δεν γίνεται πάντα πραγματικότητα
προικισμένοι και άξιοι άνθρωποι.

- Παραδεχτείτε το ειλικρινά: ποτέ δεν ενοχλείστε που δεν έχετε την έκθεση στα μέσα ενημέρωσης
ποιους καλλιτέχνες λιγότερο ταλαντούχους από εσάς;

- Τι σχέση έχουν τα ΜΜΕ; Μόνο ένα πράγμα είναι σημαντικό για μένα: οι περισσότερες από τις συναυλίες μου
είναι sold out. Και έχω επίσης έναν στόχο προς τον οποίο κινούμαι. Αυτό είναι το μόνο πράγμα για μένα
έχει το νόημα!


SAMPO TV story για τη συναυλία των Βαρύτονων του 21ου αιώνα στις 26 Μαΐου 2014, Petrozavodsk. Καρέλια.